Ik heb een Hi Abonnement, i.c.m een Nokia N95.
Ik kan daarmee normaal smssen, en mijn smsjes komen ook aan.
Ik kan ook naar Vodafone nummers smssen, en ook dezen komen aan.
Zodra iemand met een vodafone nummer mij wil smssen, komt deze sms niet aan. En krijgt die persoon ook de melding dat de sms niet kan worden bezorgd. (Mits afleveringsrapport aan staat).
Heb meerdere mensen met een Vodafone als provider gevraagd of mij te smssen, en geen enkele sms komt aan. Kreeg vanochtend om 08.09 nog een sms van een vodafone nummer. Daarna is het niet meer gelukt.
Heb mijn simkaart al in een ander toestel gestopt. En vervolgens een sms gestuurd. Ook dan krijg ik geen smsjes.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Inmiddels is duidelijk dat ik wel MMS kan ontvangen van Vodafone..
Om de een of andere onverklaarbare reden krijg ik nu alle smsjes achter elkaar. En kan ik ook weer gesmst worden.
Heb op een gegeven moment wel de modus van Dual Mode naar alleen gsm..
En eventjes naar alleen umts. Daarna terug gezet op Dual..
Maar kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft.
Ik kan daarmee normaal smssen, en mijn smsjes komen ook aan.
Ik kan ook naar Vodafone nummers smssen, en ook dezen komen aan.
Zodra iemand met een vodafone nummer mij wil smssen, komt deze sms niet aan. En krijgt die persoon ook de melding dat de sms niet kan worden bezorgd. (Mits afleveringsrapport aan staat).
Heb meerdere mensen met een Vodafone als provider gevraagd of mij te smssen, en geen enkele sms komt aan. Kreeg vanochtend om 08.09 nog een sms van een vodafone nummer. Daarna is het niet meer gelukt.
Heb mijn simkaart al in een ander toestel gestopt. En vervolgens een sms gestuurd. Ook dan krijg ik geen smsjes.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Inmiddels is duidelijk dat ik wel MMS kan ontvangen van Vodafone..
Om de een of andere onverklaarbare reden krijg ik nu alle smsjes achter elkaar. En kan ik ook weer gesmst worden.
Heb op een gegeven moment wel de modus van Dual Mode naar alleen gsm..
En eventjes naar alleen umts. Daarna terug gezet op Dual..
Maar kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door Robbie T op 14-07-2008 00:22 ]