Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Forum/feat]Rode datum kleur bij gesloten topic

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik zat een paar topics door te lezen en soms zijn oude reacties in het rood en soms niet.

Na wat zoeken kwam ik erachter dat alle topics bij gesloten topics grijs zijn, gesloten of niet, niet echt makkelijk vind ik.

Ik was hier een beetje aan het zoeken en zag dat het een paar keer omgegooid was, mag het misschien weer terug dat ze weer rood zijn bij alle oude reacties gesloten of niet :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Waarom zouden de reacties in oude gesloten topics extra benadrukt moeten worden? Naar mijn mening is juist handiger als deze markering alleen aanwezig is bij topics waarin je nog kan reageren. Bij gesloten topics is dat dus niet nodig, en daarnaast is het ook niet handig als de markering aanwezig is bij sticky topics zoals FAQ's en Policy meldingen die in de diverse fora te vinden zijn en ook vaak "oud" zijn (het topic dan, de contents wordt natuurlijk we bijgewerkt ;) )

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik zou het handig vinden omdat ik nog wel eens de reacties wil kunnen lezen die zijn geplaatst na een eigen reactie. Als het topic later op de dag dan op slot gaat, dan mis ik de toevoegingen, inclusief de nuttige opmerkingen.

Daarom ben ik van mening dat de nieuwe reacties in een topic wel moeten worden aangegeven, ook voor gesloten topics. Ik zou er graag zelf over willen beslissen of de nieuwe reacties leesbaar zijn of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 09-11-2008 03:26 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Stukfruit schreef op zondag 09 november 2008 @ 03:24:
Ik zou het handig vinden omdat ik nog wel eens de reacties wil kunnen lezen die zijn geplaatst na een eigen reactie. Als het topic later op de dag dan op slot gaat, dan mis ik de toevoegingen, inclusief de nuttige opmerkingen.

Daarom ben ik van mening dat de nieuwe reacties in een topic wel moeten worden aangegeven, ook voor gesloten topics. Ik zou er graag zelf over willen beslissen of de nieuwe reacties leesbaar zijn of niet.
En als je na een tijdje dat topic nogmaals leest is toch alles weer rood, niet echt super nuttig ;)
Daarnaast is een topic wat gesloten is toch meestal "waardeloos", het is immers niet voor niks gesloten. Wil je perse die "nieuwe" reacties lezen (wat sowieso kan dmv het klikken op het mapje in het topic overzicht) dan is het gewoon even terug scrollen en kijken naar de datums.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Stukfruit schreef op zondag 09 november 2008 @ 03:24:

Daar heb je de sessiereset functionaliteit voor, niet de rode datum ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt