Ik wil een Hotspot maken

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01-2025
Achter mijn huis staat een kleine vakantiewoning.De mensen in deze vakantiewoning kunnen nu gebruik maken van draadloos internet, door de netwerk-sleutel die ik ze geef. Echt veilig is dit natuurlijk niet. Nu wil ik via één van te voren bepaald IP-adres ze de mogelijkheid geven om in te loggen via een soort van webpagina. Ik maak gebruik van een Linksys wrt54gl en als firmware dd-wrt.
Ik weet dat hier een mogelijkheid op zit om met sputnik,wifidog of chillidog zoiets als dit te maken. Ik kom er alleen niet uit, wat ik waar moet invullen.
Hebben jullie als kenners op dit gebied een betere oplossing of programma, dan hoor ik dat graag.

Bvd Daan

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Google eens op NoCatSplash

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01-2025
Ik heb dit programma gedownload en uitgepakt. Maar ik kan geen manier vinden om het programma te installeren. Dit probleem had ik ook met wifidog

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, er zijn al meerder topics geweest die dit hebben besproken.. En waarschijnlijk zit er wel een soort howto/readme bij de install van die sotware, dus een beetje zoeken en je komt er vanzelf wel uit.

Verder zal je met een beetje googlen best een aantal pakketten tegen komen die dit kunnen.

Dit topic is gesloten.