Ik zit dus met een probleem met m'n browser. Af en toe wanneer ik een nieuwe pagina open, wordt de pagina niet getoond, terwijl hij wel is geladen. Als ik dan naar beneden scroll, met rechtermuisknop een menutje open, en dan weer weghaal, of dingen selecteer (tekst bv) dan komt er een stuk tevoorschijn. Ik heb al Opera geprobeerd, maar die gaf precies hetzelfde probleem. IE weet ik niet.
Omdat hij in Opera het ook niet doet, vermoed ik dat het de grafische kaart is. Drivers heb ik al geupdated, beta drivers geprobeerd, officiële drivers, niets helpt. Ook zou ik graag een screenshot willen posten, het probleem is alleen dat als ik m'n printscreen in Paint wil plakken, hij de melding:
''Fout bij ophalen klembord-gegevens'' geeft.
Ik heb geen idee wat ik er aan kan doen, want ik weet niet waar het aan ligt. Ook op internet is weinig te vinden, maar waarschijnlijk is dat omdat ik de verkeerde zoektermen gebruik...
Specs:
Intel C2D E6850
Gigabyte 8800GTX
Gigabyte P35-DS3R
2x 320 GB in RAID 0
Corsair 520 watt
Antec Nine Hundred
Scythe Infinity
Dual screen opstelling (1680x1050 main, 1024x768 secondair)
Firefox 3
Omdat hij in Opera het ook niet doet, vermoed ik dat het de grafische kaart is. Drivers heb ik al geupdated, beta drivers geprobeerd, officiële drivers, niets helpt. Ook zou ik graag een screenshot willen posten, het probleem is alleen dat als ik m'n printscreen in Paint wil plakken, hij de melding:
''Fout bij ophalen klembord-gegevens'' geeft.
Ik heb geen idee wat ik er aan kan doen, want ik weet niet waar het aan ligt. Ook op internet is weinig te vinden, maar waarschijnlijk is dat omdat ik de verkeerde zoektermen gebruik...
Specs:
Intel C2D E6850
Gigabyte 8800GTX
Gigabyte P35-DS3R
2x 320 GB in RAID 0
Corsair 520 watt
Antec Nine Hundred
Scythe Infinity
Dual screen opstelling (1680x1050 main, 1024x768 secondair)
Firefox 3
[ Voor 10% gewijzigd door TheJVH op 13-07-2008 20:06 . Reden: specs toegevoegt ]