Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail / live mail wachtwoord resetten

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:33

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Via de search kon ik niks vinden, dus dan op hoop van zegen hier maar ;)
Ik ben op het moment bezig het wachtwoord van een hotmail account van iemand die gehacked is te veranderen voor haar. Iemand is blijkbaar achter haar login gekomen en we proberen die nu weer te resetten. Het enige lullige is dat ik steeds de optie krijg de instructies naar haar eigen mail-adres te versturen, waar ik weinig aan heb natuurlijk.

"Stuur mij per e-mail instructies voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord"

Ik wil juist de optie "Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren". Maar blijkbaar mag ik dit niet doen. Heeft iemand enig idee hoe dit te veranderen is? Want lullig genoeg loopt nu diegene die het wachtwoord heeft veranderd iedereen op MSN uit te schelden onder haar naam :|

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 13-07-2008 19:54 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Krijg je die optie niet van Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren want net geprobeerd bij mij en het lukt gewoon bij mij

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Die kunnen natuurlijk zijn verwijderd of aangepast...

Mail Microsoft even met de laatste N bekende IP-adressen waarvandaan is gewerkt. Misschien kunnen ze je helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:33

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb het zelf geprobeerd en bij 1 van mijn 2 live accounts geeft hij netjes de geheime vraag optie.

Misschien is contact opnemen met MS dan toch de beste optie. Hoopte stiekem dat ik wat over het hoofd had gezien :(