Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met FTP software

Pagina: 1
Acties:

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
Ik gebruikte vroeger altijd CuteFTP mijn online bestanden en websites up to date te houden en ben onlnags overgestapt op SmartFTP. De eerste paar keer dat ik de tool gebruikte ging alles goed en sinds een paar weken kan de tool geen verbinding meer vinden.

Via Explorer heb ik (met dezelfde instellingen) nog wel de mogelijkheid online content te beheren; ik begrijp niet waarom het met mijn FTP tool niet meer gaat. In de windows firewall heb ik een uitzondering gemaakt voor de tool en zelfs na uitzetten van de tool verandert er niets.

Wie kan mij op weg helpen?

PS: Ik draai Windows XP

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Windows Firewall Exception List al eens doorgebladerd? Wellicht worden uitgaande connecties van SmartFTP geblokkeerd.

Download my music on SoundCloud

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Geen verbinding meer vinden? Maken neem ik aan.

Misschien dat je de per ongeluk een instelling hebt veranderd en je voorheen bijvoorbeeld een active ftp verbinding legde en dat nu passive waardoor het nu werkt.

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
Natuurlijk ben ik eerst gaan kijken in de exception list - daar staat hij tussen:

Name: SmartFTP Client 3.0
Path: C:\Program Files\Downloads\SmartFTP Client\SmartFTP.exe

Wat kan er nog mis zijn?

Active/Passive - kan je me iets meer op weg helpen en zeggen waar ik die settings kan zien en hoe ze zouden moeten staan? Ik heb een knop Passive (die aan stond) uitgezet en weer aan en weer uit maar in beide settings kan ik niet verbinden.

[ Voor 15% gewijzigd door maz op 13-07-2008 19:59 ]