Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als dit niet helemaal het goede topic/subforum is, maar ik kon het vodafone hoofdtopic niet meer vinden.

k wil op mijn htpc/servertje een vpn verbinding openzetten zodat ik vanaf mijn telefoon kan rdp'en. Direct rdp is gewoon probleem, werkt gewoon. Nou heb ik op mijn servertje dus simpel een vpn aangezet (je weet wel, next next next), portforwards toegevoegd (udp 500 en tcp 1713 zo uit het blote hoofd, al had ik dat natuurlijk wel eerst opgezocht) en ingesteld op mijn telefoon. Nou krijg ik de eene keer dat de gegevens niet goed zijn (wat niet zo is, klopt 100% zeker) en de andere keer dat de verbinding door de provider is verbroken. Nou lijkt het mij sterk dat tele2 vpn blokkeert, doet vodafone dat misschien wel? Zo ja is er nog een goede reden voor? en ten tweede is er een manier om er omheen te werken? desnoods door het gebruik van de niet standaard in windows geleverde vpn opties?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je het vanaf een niet-lokale vaste verbinding test, werkt het dan wel?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||