RF modulator( scart in - uit 87,5-208 MHz)

Pagina: 1
Acties:

• dorus43
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-11-2022
Sinds ik van de kabel naar satellietontvangst (TVV) ben overgeschakeld heb ik buiten het veelvoud van TV-zenders een oneindig aantal goede satelliet radiozenders, in elk denkbare genre, ontdekt. Mijn oude kabel heb ik reeds gedeeltelijk via de RF van een van mijn 7020 Si Dreambox, gebruikt, om TV in de keuken te kijken zonder extra kosten en werkzaamheden, maar voor ongeveer het zelfde voor de audio -> radio met kabelaansluiting heb ik nog geen aanvaardbare oplossing. Ik heb wel een draadloze RF modulator ( van Hama) aangekocht, maar het vermogen is te miniem om in huis (een paar meter verder ) een behoorlijke ontvangst te hebben. Een RF modulator met scart ingang en met een uitgang tussen UHF 27-49 (pal-G) is eenvoudig te vinden. Ik zoek iets dergelijks maar voor 87,5-108 MHz. Ik ben geen groot licht in electronica maar kan iemand mij helpen zo iets te vinden ?
Het kan ook zijn dat ik op de verkeerde weg aan het zoeken.
Uiteraard kan ik in de living via de audio uitgang naar de geluidsinstallatie line-ingang maar het is verder in het huis dat ik tracht te geraken.

alvast bedankt voor jullie reacties. :X :? 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door dorus43 op 13-07-2008 16:36 . Reden: 87,5-108 MHz ipv 87,5-208 MHz ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:59

SeatRider

Hips don't lie

Het is dan ook verboden om zonder zendvergunning de door jou aangeguide frequenties te gebruiken. Je kunt eens kijken naar Airtunes, kun je audio over het netwerk verzenden!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:10

• dorus43
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-11-2022
Ondertussen heb ik gevonden wat ik zocht naamlijk een "Stereo FM Modulator"
als je de juiste naam heb is het eenvoudig.
Ik had graag een bijlage geplaatst maar dit lukt me niet.
Bedankt voor de reacties

De topic kan voor mij afgesloten worden.