Toon posts:

wat voor laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een laptop die veel dingen tegelijk aan kan. Dus gewoon redelijk soepel msn, iTunes, Photoshop, Word en Firefox etc. tegelijk draaien. Ik zal er niet veel op gaan gamen, alleen af en toe world of warcraft op niet per se de hoogste instellingen. Ik moet er ook nog een ander beeldscherm (1680x1050) op kunnen aansluiten. Qua schermgrootte ga ik denk ik voor de 15" of 16". Dat de accu lang meegaat (2 uur +) is wel prettig maar niet het belangrijkste. Ik wil vooral dat hij gewoon redelijk snel is.

Zou iemand me één of een paar laptops kunnen aanwijzen die dit ongeveer te bieden hebben? Mijn budget is ongeveer 800-900 euro. Alvast heel erg bedankt als je me kan helpen. :)

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dit soort vragen zijn al wat langer niet toegestaan op GoT: hier is eigen inzet vereist voordat je een topic opent.

Kijk zelf eens rond bij bijvoorbeeld internetwinkels en bekijk de NBBG

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste thegerbalking,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.