Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik ben momenteel opzoek naar de provider die mij het voordeligste de touch diamond kan leveren, en ik kom steeds weer uit bij Hi. Echter, de kortingen die zij aanbieden staan zeer onduidelijk beschreven dus wellicht dat jullie hier het fijne van weten. Ik heb al 3 keer met de klantenservice gebeld maar de wachtrij is steeds minstens 10 minuten en de mensen die je er aan krijgt weten het zelf niet.

Het gaat om het volgende:

http://shop.www.hi.nl/hi/...er=ME24&M5ABRelArt=ME24B2

Dit is dus de htc touch diamond voor 20 euro bij een 2 jarig abonnement van 20 euro per maand. Dit geld blijkbaar echter alleen als je er onbeperkt online van 9.95 per maand bij pakt. Dus zo je zeggen, 29.95 per maand en je bent klaar. Nu komt het echter, er staat:

Met €20 2 jaar + € 20.00 p/mnd
Met Eindeloos online + € 9.95 p/mnd
Incl. online korting* - € 9.50 p/mnd
Totaal maandbedrag € 20.45 p/mnd

Huh? 9.50 korting? Eens kijken waar dat sterretje voor staat.

De korting op je Hi Abonnement is de gehele looptijd geldig.

Als je ook een Hi Eindeloos Online-bundel aanschaft ontvang je:

bij een 1-jarig Hi Abonnement de eerste 3 maanden €7,45 korting. Je betaalt dus maar €2,50 per maand voor de bundel.
bij een 2-jarig Hi Abonnement de eerste 6 maanden €7,45 korting. Je betaalt dus maar €2,50 per maand voor de bundel.

De korting op je hi abonnement is de gehele looptijd geldig? Ok? dus 24 maanden lang die 9.50 korting? mooi!

Ik heb een 2 jarig abonnement dus de eerste 6 maanden maar 2.50 betalen voor eindeloos online, dus 7.54 korting! ook mooi!

Maar zit die korting er nu al bij in de maandprijs of niet? Oftewel, het "Totaal maandbedrag € 20.45 p/mnd" bedrag, is dat wat ik de eerste 6 maanden betaal, of daarna?

Verder is er nog de Hi "Studentenkorting"! 24 maanden lang 20% korting op je abonnement op vertoon van je ov studentenkaart! heel mooi hoor, maar als ik via studentenkorting probeer te bestellen verandert mijn online korting van 9.50 naar 2.00 per maand, erg raar allemaal. Dat is te zien op deze link:

http://shop.www.hi.nl/his...=MES24&M5ABRelArt=MES24B2

Wat betaal ik nu de eerste 6 maanden en wat daarna? En wat als ik via studentenkorting bestel?

Nogmaals, dit is een typische helpdesk vraag maar er wordt steeds weer een ander verhaal opgehangen door mensen die er duidelijk niets van af weten dus vraag ik het maar hier.

Alvast bedankt,

Nils

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 20:34
Ik zal het even voor je uitleggen:

Gewoon abonnement:
Je betaald 24 maanden lang 17,95
6 maanden betaal je 2,50 voor internet
18 maanden betaal je 9,95 voor internet

Student abonnement:
Je betaald 24 maanden lang 18 euro
En 24 maanden 9,95 voor internet

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-11 06:47

BPP

frankdewildt schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:16:
Ik zal het even voor je uitleggen:

Gewoon abonnement:

Student abonnement:
Je betaald 24 maanden lang 18 euro
En 24 maanden 9,95 voor internet
Dus een studentenabonnement heeft alleen maar nadelen tov een normaal abonnement? 8)7

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 20:34
de voordelen van een student abonnement:
- je rekening betalen als studiefinanciering binnen is
- Hi Pauze : Je abonnement tijdelijk stopzetten

Maar een normaal abonnement is dus inderdaad interessanter dan een studenten abonnement.

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist maar besteld, niet het studenten abonnement dus. Ik zie het wel als de rekening er is.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
De goedkoopste zonder studentenabonnement zou volgens mij zijn: 1 jarig Hi 15e abonnement. Kost 15,45 per maand, inclusief eindeloos online. Totaal (inc de 239,95 die je voor het toestel bij betaalt) 425,35 euro.

Even rekenen. Hi heeft inderdaad vage kortingen. 2,05 per maand korting op de 20 euro, en dan de eerste drie maanden niet 9,95pm voor het internet maar een 2,50 voor het internet.

[ Voor 30% gewijzigd door DRvDijk op 13-07-2008 21:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik het aan de klantenservice vroeg zeiden ze dat die 9.95 korting de korting op het internet abonnement was, en dat dat de hele looptijd geldt. Ik:"dus 24 maanden lang eindeloos internet voor 45 cent per maand?". Ehm.. Ja meneer, dat klopt. "Klinkt een beetje ongeloofwaardig, niet?".. Ehm ja, mischien kunt u beter dit nummer bellen, die weten het mischien xD

lutsers

iig, hij komt morgen binnen dus ik ben benieuwd :D

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik heb deze toevallig ook besteld vandnaag. De online korting gaat volgens niet over het internet abbonement. Want bij duurde abbonementen gaat de korting omhoog. Die hele tabel gaat over de prijzen en de kortingen zijn kortingen zonder de actie. heel vaag allemaal.
iig, hij komt morgen binnen dus ik ben benieuwd :D
Die van mij kan nog niet worden verstuurd omdat Hi hem niet meer op vooraad heeft. Op de site staat binnen enkele dagen dus ik hoop dat dat een beetje op gaat schieten.

[ Voor 55% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-07-2008 17:01 ]

Verwijderd

Pas op! Ik kon op de site van Hi niet het verschil tussen de TD en de TP zien! Alleen in de prijzen dan :-) (kan alsnog aan mij liggen trouwens)

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:54:
Pas op! Ik kon op de site van Hi niet het verschil tussen de TD en de TP zien! Alleen in de prijzen dan :-) (kan alsnog aan mij liggen trouwens)
Ik zie de TP niet eens staan op die site. Alleen de TD. kijk maar goed naar de gewichten van de toestellen.

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-11 14:45
Zoals ik het begrijp gaat de online korting juist wel over de Eindeloos Online korting. Reken maar na met de tabel. Voor Eindeloos Online krijg je 3 (6) maanden 7.45 korting. Kijk je naar de 20 euro abonnement, dan krijg je standaard 2.05 korting. Samen levert dat de 9.50 euro korting op die op de site vermeld staat. Die 7.45 geldt echter dus alleen voor die 3 (6) maanden. Daarna gaat de prijs per maand dus met 7.45 per maand omhoog.

Vind deze manier van berekening beetje misleidend, dus let daarop.

Verwijderd

_AuToMaTiC_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Ik zie de TP niet eens staan op die site. Alleen de TD. kijk maar goed naar de gewichten van de toestellen.
Ben nou helemaal de draad kwijt... maar ik hoef dat toestel toch niet :-)
Een beetje misleiding hier en daar, zouden wij dat niet doen als we een onderneming hadden? Nee, ok. Maar ik ben best tevreden over Hi!

Verwijderd

frankdewildt schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:16:
Gewoon abonnement:
Wat ik begrijp is dat als je dus 2 jarig hi 20 en internet abonnement neemt:
- krijg je HTC touch diamond voor € 19,95
- betaal je voor de eerste 6 maanden € 20,45 per maand
- betaal je voor de resterende maanden € 27,90 per maand

Klopt dit?

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:53
edit

[ Voor 99% gewijzigd door repsaj op 02-08-2008 00:07 ]

x

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

ik kom nog steeds niet uit met die Inc online korting.
geldt dit voor geheel looptijd van je contract?

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Misschien omdat dit topic 1,5 maand oud is....

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

-

[ Voor 100% gewijzigd door Zandhaas op 11-09-2008 22:11 ]

Pagina: 1