Hallo,
Ik was er niet helemaal zeker van of ik dit als een showcase of testcase moest zien. Toch maar gegaan voor de showcase aangezien ik de kwaliteit wel iets hoger vind liggen als een testcase.
Als de admins het niet met me eens zijn, wees vrij om het te veranderen in een testcase.
Zo, dat gezegd.
Vannacht ben ik uit geweest en toen ik richting huis ging zag ik dat het weer licht begon te worden. Het leek een mooie zonsopgang te worden. Dus toen ik thuis kwam heb ik mijn camera gepakt en ben langs alle plekjes geweest waar ik van wist dat ze wel tof waren en ook nog in een serie zouden passen.
Dit is het resultaat, foto's zijn klikbaar.
Alles is geschoten met een 40d i.c.m. een Tamron 17-50mm f/2.8
#1 Paviljoen Sassenhein

#6 Fietspad langs de A28

#7 valt een beetje uit de serie vanwege z/w maar ik vind hem goed gelukt

#8 wieken

#12 zelf vind ik het hekje ontzettend jammer.

flickr doet je foto's geen goed zeg
Kritiek is welkom!
Ik was er niet helemaal zeker van of ik dit als een showcase of testcase moest zien. Toch maar gegaan voor de showcase aangezien ik de kwaliteit wel iets hoger vind liggen als een testcase.
Als de admins het niet met me eens zijn, wees vrij om het te veranderen in een testcase.
Zo, dat gezegd.
Vannacht ben ik uit geweest en toen ik richting huis ging zag ik dat het weer licht begon te worden. Het leek een mooie zonsopgang te worden. Dus toen ik thuis kwam heb ik mijn camera gepakt en ben langs alle plekjes geweest waar ik van wist dat ze wel tof waren en ook nog in een serie zouden passen.
Dit is het resultaat, foto's zijn klikbaar.
Alles is geschoten met een 40d i.c.m. een Tamron 17-50mm f/2.8
#1 Paviljoen Sassenhein

#6 Fietspad langs de A28

#7 valt een beetje uit de serie vanwege z/w maar ik vind hem goed gelukt

#8 wieken

#12 zelf vind ik het hekje ontzettend jammer.

flickr doet je foto's geen goed zeg

Kritiek is welkom!