Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ForstWire is LimeWire Pro maar dan znder troep erin.
Cabos is Java based maar wel lekker simpel.
Ik gebruik het alleen voor het downloaden van muziek.
eMule werk nog altijd perfect, maar je moet wel de juiste versie/mod en serverlist hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Klaus_1250 op 13-07-2008 15:51 ]
There is no replacement for displacement!
Dit klinkt goed, maar er is nog geen PeerGuardian voor Vista.Noork schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:46:
Ik vind eMule perfect werken. Maar je moet wel even de zooi filteren. Dit kun je b.v. doen door Peerguardian te installeren.
Torrent sites heb ik zelf ook wel, alleen het aanbod is minder groot. Zoek maar eens een obscure film ouder dan, laten we zeggen, 1990. Vaak worden daar ook enkel albums aangeboden, terwijl ik soms effe snel een MP3'tje wil downloaden.
[ Voor 40% gewijzigd door pasta op 14-07-2008 16:10 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Gezien de laatste activiteit (builds) van dat project @ sourceforge gaat dat ook nog wel even duren. Het lijkt geheel stil te liggen namelijk.Captain Pervert schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:53:
Dit klinkt goed, maar er is nog geen PeerGuardian voor Vista.
Ik wacht ook al tijden op PeerGuardian voor Vista. Eigenlijk al sinds de release van Vista.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nee hoor, niet waar. Je moet alleen je serverlist clearen.Captain Pervert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:14:
Ik gebruikte jarenlang eMule. Nu vind ik enkel nog bagger zoekresultaten.
http://wiki.emule-web.de/...t_of_servers#Fake_servers
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=119847
Hier staan diverse tips. Heb nu geen bogus search results meer.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()