Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk P2P programma werkt nog goed anno 2008?

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Ik gebruikte jarenlang eMule. Nu vind ik enkel nog bagger zoekresultaten. Bijv. van een muziekalbum vond je vroeger 3 zoekresultaten, nu wel 400 verschillende (verschillende Id's en bestandsgroottes). Ook vind je vaak spam crap. Het lijkt erop dat platenmaatschappijen het systeem vervuilen.
Ook kon je 'vroeger' zelfs de meest obscure Christopher Lambert film vinden, nu alleen nog echt bekende dingen. Het switchen van server levert niets op. Kortom: m.i. is het eDonkey netwerk dood. Wat ik zoek is een goede client die goed crap filtert en zinnige zoekresultaten heeft. Hoe staat het met het gnutella netwerk tegenwoordig?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 16:24
FrostWire en Cabos doen het wel goed.
ForstWire is LimeWire Pro maar dan znder troep erin.

Cabos is Java based maar wel lekker simpel.

Ik gebruik het alleen voor het downloaden van muziek.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 10:03
Welke servers gebruik je in combinatie met eMule? 80% van de eMule-server zijn spam/malware-servers of worden gebruikt door de IFPI e.d. om mensen te betrappen of bogus results te publiceren. Als je eMule server lijstje meer dan ca. 8-12 servers bevat, dan zit daar het probleem.

eMule werk nog altijd perfect, maar je moet wel de juiste versie/mod en serverlist hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Klaus_1250 op 13-07-2008 15:51 ]

Verwijderd

Torrentsite en utorrent all the way :)

[ Voor 30% gewijzigd door pasta op 14-07-2008 16:09 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind eMule perfect werken. Maar je moet wel even de zooi filteren. Dit kun je b.v. doen door Peerguardian te installeren.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Linux server + rtorrent + webinterface + 7 private trackers d:)b

There is no replacement for displacement!

• Captain Pervert
Noork schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:46:
Ik vind eMule perfect werken. Maar je moet wel even de zooi filteren. Dit kun je b.v. doen door Peerguardian te installeren.
Dit klinkt goed, maar er is nog geen PeerGuardian voor Vista.
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:44:
Torrentsite en utorrent all the way :)
Torrent sites heb ik zelf ook wel, alleen het aanbod is minder groot. Zoek maar eens een obscure film ouder dan, laten we zeggen, 1990. Vaak worden daar ook enkel albums aangeboden, terwijl ik soms effe snel een MP3'tje wil downloaden.

[ Voor 40% gewijzigd door pasta op 14-07-2008 16:10 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Captain Pervert schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:53:
Dit klinkt goed, maar er is nog geen PeerGuardian voor Vista.
Gezien de laatste activiteit (builds) van dat project @ sourceforge gaat dat ook nog wel even duren. Het lijkt geheel stil te liggen namelijk.

Ik wacht ook al tijden op PeerGuardian voor Vista. Eigenlijk al sinds de release van Vista.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• waffels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
ik gebruik nog vaak Soulseek voor het vinden van iets minder beschikbare MP3'tjes....

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Captain Pervert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:14:
Ik gebruikte jarenlang eMule. Nu vind ik enkel nog bagger zoekresultaten.
Nee hoor, niet waar. Je moet alleen je serverlist clearen.

http://wiki.emule-web.de/...t_of_servers#Fake_servers

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Captain Pervert
Ik geloof dat ik het voor elkaar heb.
http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=119847

Hier staan diverse tips. Heb nu geen bogus search results meer.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hier gaan we je niet mee helpen. Zie ook Het algemeen beleid #copyright. Dit zou je ondertussen toch wel moeten weten, je loopt hier al lang genoeg rond.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.