probleem nc6210 HP

Pagina: 1
Acties:

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:30
Ik denk dat ik een probleempje heb, ik heb een HP nc6120 laptop die ik in 2 partities heb opgesplitst: Windows en Ubuntu. In Ubuntu had ik per ongeluk de netwerkdriver verwijderd dus toen deed het draadloos internet bij Ubuntu het niet meer. Toen ben ik naar Windows gegaan om Ubuntu opnieuw te installeren, maar toen ik in windows zat deed de CD-rom driver het niet meer. Er stond geen icoontje bij deze computer terwijl dat er altijd heeft gestaan. Ik heb toen geprobeerd om met de HP recovery cd windows er opnieuw op te zetten (met het plan alle harde schijven te formatteren en er alleen windows op te zetten). Ik kon nog wel opstarten vanaf de CD. Ik heb de partities geformateerd en toen hij aan het kopieren van de bestanden begon, kwam er een foutmelding dat hij de bestanden vanaf de cd niet naar de HDD kon kopieren.
Nu met het opnieuw opstarten van de laptop geeft hij de foutmelding dat de NTLDR ontbreekt. Opstarten vanaf de cd lukt niet meer. :(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Devos50

EDIT: Ik heb de BIOS gereset en nu start hij wel weer op vanaf de CD :) . Hij is nu de bestanden voor de installatie aan het kopieren, dus waarschijnlijk doet hij het weer!!!!!!!!!!! :) :) :) :)
Als er nog problemen zijn zeg ik het wel even!

[ Voor 10% gewijzigd door devos50 op 13-07-2008 14:23 ]