Modqueue - In memoriam Yoeri Lauwers niet mee weg

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne-Wynand
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 07:38
http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht

Moderaties zijn hier in weggehaald, maar hij blijft wel in de modqueue staan. Opzich wel ergens fijn dat de herinnering blijft, maar ik probeerde eigelijk net om de modqueue leeg te maken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan negeer je die toch gewoon? :) Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n probleem, tenzij het met één druk op de knop weggehaald kan worden. Zo niet lijkt het mij niet zinvol om daar moeite in te steken om dat weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:15
RoD schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:50:
Dan negeer je die toch gewoon? :) Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n probleem, tenzij het met één druk op de knop weggehaald kan worden. Zo niet lijkt het mij niet zinvol om daar moeite in te steken om dat weg te halen.
Ik kan me wel inbeelden dat (ik ook bv hoor) graag zou zien dat de modqueue leeg is...
ZO een beetje een dwang van "dat moet leeg zijn", ik ken het...

Ik denk dat crisp dat in de database wel ergens moet kunnen oplossen door een nulletje te plaatsen bij een update-statement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HyperBart schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Ik kan me wel inbeelden dat (ik ook bv hoor) graag zou zien dat de modqueue leeg is...
ZO een beetje een dwang van "dat moet leeg zijn", ik ken het...

Ik denk dat crisp dat in de database wel ergens moet kunnen oplossen door een nulletje te plaatsen bij een update-statement...
Tenzij het "gewoon" met een aggregate function geregeld wordt, waardoor er geen nulletje te plaatsen valt. :P Het lijkt het me niet echt waard om hier meer dan een minuutje tijd in te steken; met een paar dagen verdwijnt het bericht toch uit de modqueue lijkt me. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne-Wynand
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 07:38
Gezien het onderwerp, denk ik dat daar nog wel eens een paar weken ipv dagen in gepost zal blijven worden (niets mee mis overigens, begrijp me niet verkeerd..).
Storen doet het niet echt, maar de modqueue 'leeg' zien is wel zo prettig na een uurtje modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Arne-Wynand schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:06:
Gezien het onderwerp, denk ik dat daar nog wel eens een paar weken ipv dagen in gepost zal blijven worden (niets mee mis overigens, begrijp me niet verkeerd..).
Storen doet het niet echt, maar de modqueue 'leeg' zien is wel zo prettig na een uurtje modden.
wat is er prettig aan een lege modqeue :X ... als die leeg is heb je nix om te modden :X... en zo een groot probleem is dat nu toch ook niet... 1 regeltje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Lijkt mij ook niet de moeite waard, als je eenmaal weet dat je in dat artikel niet kan modden negeer je de vermelding in de queue toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De moderatiemogelijkheid wordt op artikel-type geregeld. Voor de .plan over Yoeri heb ik een hack geplaatst op een strategische plek in de code (gewoon hardcoded het plan-ID als uitzondering opgenomen), echter wordt in het moderatie-overzicht niet gebruik gemaakt van de functie die kijkt of een bepaald artikel wel of niet gemodereerd mag worden maar wordt er gewoon een query gedaan op basis van artikeltype. Daar heeft mijn hack dus geen invloed op, en ik voel er weinig voor om diezelfde hack op meerdere plaatsen in de code op te nemen, zeker niet als het slechts een estetisch gevolg heeft.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:15
Owh, maar het blijft er niet eeuwig staan ?

Dan moet er nix aan gedaan woorden, ik dacht dat het altijd ging blijven staan...

(niet dat dit niet lang mag blijven staan hoor...)

[ Voor 18% gewijzigd door HyperBart op 13-07-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Wanneer het niet meer gemod kan worden is het weg neem ik aan :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kan er niet gespeeld worden met de datum van het artikel? Normaal na een aantal dagen kan er niet meer gemodereerd worden, ik neem aan dat het gaat op de datum van het artikel.

Of wordt dan ook de sortering van het artikel tov andere artikelen aangepast?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Waarom überhaupt moeilijk gaan doen met een datum.. 48 uur na de laatste reactie is het toch uit het overzicht..

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het is wel de bedoeling dat er gereageerd kan worden, de smerige hack die crisp heeft toegepast eheft hij uitgelegd, en ook de reden waarom het nog in de modqueue verschijnt.

En ik vind dit eigenlijk een futiliteit als je bedenkt waar we het over hebben.
Won't fix.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.