Hoi, Weet niet zeker of ik de vraag op de juiste plaats stel(is men eerste post op tweakers)
Nu heb ik een een probleem ik had me dinsdag een nieuwe (lege) systeemkast gekocht dus netjes alles omgezet ...
Ik zet men pc aan en zie het scherm van mijn moederbord alles oke.
Maar hij starte dus niet meer door naar windows ??
IK dus vista dvd erin en hem opnieuw geinstalleerd.
Hij deed het ik dus dvd eruit wat instaleren en opnieuw opgestart weer hetzelfde.
Ik moet dus men vista dvd erin doen en wachte bij : druk op een toets om via de cd op te starten en dan start hij gewoon op.
Ik denk dus instaleer de sata drivers eens dat moest ik namelijk doen bij xp(eerst niet bij vista
) toen vond hij men sata disk niet waar dus windows op stond.
Ik dus die diskette erin en ja hij deed het maar als ik hem dus weer aan wil zette moet ik dus OOK die diskette erin steken anders start hij niet op :S:S:S
Iemand enig idee wat dit voor raar iets kan zijn
b.v.d En srry voor spelfouten en lang verhaal
gr Dennis
Nu heb ik een een probleem ik had me dinsdag een nieuwe (lege) systeemkast gekocht dus netjes alles omgezet ...
Ik zet men pc aan en zie het scherm van mijn moederbord alles oke.
Maar hij starte dus niet meer door naar windows ??
IK dus vista dvd erin en hem opnieuw geinstalleerd.
Hij deed het ik dus dvd eruit wat instaleren en opnieuw opgestart weer hetzelfde.
Ik moet dus men vista dvd erin doen en wachte bij : druk op een toets om via de cd op te starten en dan start hij gewoon op.
Ik denk dus instaleer de sata drivers eens dat moest ik namelijk doen bij xp(eerst niet bij vista
Ik dus die diskette erin en ja hij deed het maar als ik hem dus weer aan wil zette moet ik dus OOK die diskette erin steken anders start hij niet op :S:S:S
Iemand enig idee wat dit voor raar iets kan zijn
b.v.d En srry voor spelfouten en lang verhaal
gr Dennis