Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil een nieuwe telefoon kopen (WM 6.1) alleen deze beschikt niet over radio.
Dus ik wil een HI eindeloos online bundel kopen zodat ik online radio kan luister dmv streaming.

Ik denk gebruik te gaan maken van: http://www.tunin.fm/ of bijvoorbeeld andere online radio sites.

De download snelheid is als volgt: 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
Dus in theorie zou het mogelijk moeten zijn om naar een radio stream te luisteren.

Maar ik ben benieuwd naar ervaringen in de praktijk, blokkeren veel telecomaanbieders zulke dingen of valt er bijna niet naar te luisteren door onderbrekingen..

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Ik gebruik zelf tunin.fm met een Hi eindeloos en het werkt perfect, heel af en toe valt ie weg, maar dat is een fractie van een seconde. Zolang je goed UMTS ontvangst hebt, is het geen probleem :). Alleen de accu wordt snel leeggetrokken met een constante UMTS datastroom....

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik gebruik het hier met een T-Mobile PIT (128/32) abo en het werkt prima met UMTS. :) Vrijwel geen haperingen als ik van lokatie verander en helemaal geen haperingen als ik stil sta. :)

Handige service trouwens dat Tunin.fm :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Ik heb zelf een beetje moeite met streaming bij Hi Eindeloos Online.
In sommige gevallen - zoals bij Youtube - hebben ze door dat je aan het streamen bent. Daar moet je voor betalen, per minuut, zoals in de voorwaarden vermeld. Maar audio streaming lijkt hij niet te pakken. Ik snap niet precies waar ze dat aan kunnen zien. Het enige wat ik me kan bedenken dat videostreamen via een ander toegangspunt gaat (zoals dat op mij Symbian-based telefoon heet). Maar dan snap ik niet waarom audiostreamen wel door het gewone toegangspunt kan. Ik snap het niet, maar wees voorzichtig. That's all i want to add.

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 16:08
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:51:
Ik heb zelf een beetje moeite met streaming bij Hi Eindeloos Online.
In sommige gevallen - zoals bij Youtube - hebben ze door dat je aan het streamen bent. Daar moet je voor betalen, per minuut, zoals in de voorwaarden vermeld. Maar audio streaming lijkt hij niet te pakken. Ik snap niet precies waar ze dat aan kunnen zien. Het enige wat ik me kan bedenken dat videostreamen via een ander toegangspunt gaat (zoals dat op mij Symbian-based telefoon heet). Maar dan snap ik niet waarom audiostreamen wel door het gewone toegangspunt kan. Ik snap het niet, maar wees voorzichtig. That's all i want to add.
Dat je voor streaming moet betalen is inmiddels uit de voorwaarden gehaald. Alles valt dus gewoon onder je bundel 8)

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Lijkt mij ook, mn telefoon heeft een youtube client ingebouwd vanaf de fabriek, lijkt me niet dat je daar extra voor moet betalen.. wel even je telefoonrekening in de gaten houden he

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 14:41
low_n_slow schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:
[...]
Dat je voor streaming moet betalen is inmiddels uit de voorwaarden gehaald. Alles valt dus gewoon onder je bundel 8)
IK zie helaas dit nog steeds het volgende nog staan op hun website bij fair use policy
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Dus ik ben benieuwd hoe jij er aan komt dat dit uit hun voorwaarden is gehaald

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Youtube is (veelal) toch geen streaming video. De video wordt gedownload en tijdens het downloaden alvast afgespeeld, zoals je een webpagina downloadt.

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 16:08
markmart33 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:24:
[...]

IK zie helaas dit nog steeds het volgende nog staan op hun website bij fair use policy
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Dus ik ben benieuwd hoe jij er aan komt dat dit uit hun voorwaarden is gehaald
\[Hi! Eindeloos online] Saldo SMS

ik kende nr 4 ook... maar toen ik naar aanleiding van dat topic op die datum opnieuw keek was het aangepast. Tenminste dat dacht ik toen.. kan zijn dat ik er naast zat... we zullen t nooit weten ;)
Pagina: 1