Clan-vorming/joining: Waar kan het makkelijk? PC? Xbox? PS3?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Van de week dacht ik dat ik de oplossing gevonden had voor het gemakkelijk vinden van actieve clans zonder gedoe om deel te nemen: Xfire.
Helaas is het dan nog steeds lastig een clan te vinden die actief is en waar je snel aan deel kunt nemen. Bovendien is er geen filteroptie.

De enige reden voor mij om een clan te joinen is dat ik gegarandeerd wil spelen met een groepje mensen die het serieus nemen en via voice communiceren gedurende het spel (met name BF, CSS, DoDS, CoD4).

Mijn vraag is nu: Hoe kun je voor de PC een actieve clan vinden zonder aanvullende eisen voor deelname, zonder de eis actief te zijn op het forum/IRC of andere tijdrovende eisen?

Gamen is leuk, maar kost al genoeg tijd. Ik wil daarnaast ook niet nog eens tijd besteden aan de chat (buiten de game) en het posten op fora.

Via Xfire vond ik de gewenste functionaliteit niet. Is dit überhaubt mogelijk voor de PC?
Is het aanwezig op Xbox Live? PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ook online vriendjes maken gaat niet 'automatisch'. Kijk eens op de website van een league waar clans op af komen. ClanBase is zo een league. Zoek een clan, ga eens naar hun server om te zien of het aardige lui zijn en breng een bezoekje aan hun website. Er zijn zat clans die geen trials e.d. houden, maar je moet ze wel gewoon zelf zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt! Ik vind daar al wat. Nog even afwachten of het is wat ik zoek, maar is al veel beter dan mijn Google-poging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Helaas weinig spelers zelfs bij grotere clans in Nederland. Spelen niet eens op hun eigen server. Wat een gedoe om een beetje georganiseerd te spelen.
Sommigen vragen 5 euro/dollar per maand, dan kan ik net zo goed op Xbox Live gaan spelen,
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
In een clan zitten kost gewoon wat tijd, training enzo zeker als je in ladders en cups mee wilt doen moet je op elkaar inspelen.
Een goede clan waar je je op je gemak voelt vind je ook niet 1 2 3 maar kost ook gewoon wat tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hij zoekt gewoon een clubje waarmee hij casual kan gamen.
Dan moet je dus al niet zoeken naar een clan ;)

kijk eens op gotonline.nl , dat is in opbouw door een GoT user , voor casual gamers.

Gaming Occasionally Together is dan de synoniem voor gotonline.nl

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
CrankyGamerOG schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:01:
Hij zoekt gewoon een clubje waarmee hij casual kan gamen.
Dan moet je dus al niet zoeken naar een clan ;)

kijk eens op gotonline.nl , dat is in opbouw door een GoT user , voor casual gamers.

Gaming Occasionally Together is dan de synoniem voor gotonline.nl
Bedankt voor de tip. Jammer dat je hierop moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Zijn er ook programma's die deze mogelijkheid bieden. Xfire heeft het niet. Gamespy Comrade? Steam?

[ Voor 11% gewijzigd door FrankNLD op 13-07-2008 20:28 ]

Pagina: 1