Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Laptop][XP]Verspringende 'cursor' laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Beste Tweakers,

Ik heb sinds een aantal dagen het probleem met mijn laptop dat de cursor vanaf een willekeurig moment verspringt. Als ik dan reset (knop ingedrukt houden) is het meestal weer een tijdje goed. Met het verspringen van de cursor bedoel ik dat b.v. in het startmenu ik de cursor op 'Deze Computer' zet en dat deze dan door het hele menu schiet. Ik kan hier niet fatsoenlijk mee werken.

Touchpad staat uit en firewall/goede virusscanner aanwezig.

Paul

Verwijderd

Gebruik je een optische muis of een bolletjesmuis?
En ervaar je het probleem ook als je een andere muis gebruikt of de muis op een andere USB poort probeert?

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb een optische wireless mouse. Ik denk echter dat het hier niet aan ligt. Want de cursor zelf verspringt niet, hetgeen wat geselecteerd wordt wel. (Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En exact wat heb je gedaan waaruit blijkt dat dit een hardwarematig probleem is en niet gewoon iets in software :?

Je hebt een muis, denkt dat het daar niet aan ligt, maar blijkbaar heb je niet eens zonder muis met de touchpad van de laptop geprobeerd...

Op GoT verwachten we een stuk meer eigen inzet. En info - welke laptop? welke muis/muizen? exact welke drivers? welke versie XP dan? wat gebeurt er met andere drivers of een ander OS (liveCD!)? Begin eens eea uit te zoeken. Kom je er niet uit, dan staat het je vrij om een topic op de juiste plek op GoT te openen, maar wees dan wel volledig en expliciet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.