Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WLM] Gedeelde mappen probleem!

Pagina: 1
Acties:

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Hallo,

Ik heb op m'n laptop (vista) windows live messenger staan, en gebruik vaak de gedeelde mappen.
Iemand was bezig een bestand van ~ 4 GB te sturen, maar ik bleek minder ruimte vrij te hebben, hij heeft het bestand er weer uit gehaald. Maar op een of andere manier blijft de ruimte in gebruik. Ik kan nu ook niet meer in de gedeelde mappen van msn want nu geeft msn de melding dat het nog niet beschikbaar is.
Ik wil dus op een of andere manier af van die gedeelde map, en dat de temp files verdwijnen want doordat er nog maar een paar mb vrij is tript m'n hele laptop ervan, ik ben aan het zoeken geweest maar echt iets bruikbaars kan ik er niet van vinden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Inventaris | WhatPulse

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staan er misschien temperary files in de map My Sharing Folders/ Mijn gedeelde mappen in de Windows verkenner? Als dat zo is, probeer die eens te wissen. Misschien kun je ook nog proberen iets als Diskcleaner te gebruiken om zo even alle tijdelijke bestanden te wissen.

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Ik heb het gevonden, iig bedankt!

Ik heb álle mappen bekeken welke groot is en het niet was, in de msn folder zat een map van 6GB> zonder files erin die zo groot zijn. Heb de files die erinstonden er tijdelijk uitgehaald, de hele map gedeleted, en weeer teruggezet!

Inventaris | WhatPulse