Toon posts:

ervaringen media players

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben benieuwt naar de ervaringen met media player's
een winamp of een itunes kennen we allemaal wel maar wat vinden we er nou van wat moet er aan veranderen. wat zijn de voor en naar delen
hoe zit het met de geluids kwaliteit wat spelen ze af.
zou graag reactie van jullie hier over willen

heb zelf al heel wat players geprobeerd maar nog niet echt een gevonden waar ik helemaal mee tevreden ben.

ik hoor graag van jullie :) :)

Verwijderd

ik vind die ene wel goed.
vind de kwaliteit niet super maar op internet staat er overal positieve dingen over!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:52
VLC

Speelt alles af... Uiterlijk uit de steentijd....

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-01 20:44
ohh, die ene, die heb ik ook.

pfft.

misschien moet je je wensen wat nader specifieren. Er zijn honderden mediaplayertjes, en elk heeft zn eigen killerfeature.

zelf gebruik ik winamp, xmplay en deliplayer voor mn audio ( de laatste 2 omdat ik een grote collectie muziek van de groten der c64 en amiga heb ).
Voor mn video gebruik ik de media player classic homecinema edition in combinatie met de cyberlink powerdvd8 codec (want die ondersteunt hardware HD decoding zodat mn cpu niet zo hoeft te zweten). Daarnaast heb ik ook nog vlc want die kan zo ongeveer alles afspelen wat je maar wilt, en het ook nog eens broadcasten. dvbviewer gebruik ik voor mn HD satellite viewer, en soms mediaportal als een alles in een pakket (maar dat doet nog niet helemaal wat ik wil).

Maar ja, ga lekker zelf eens op zoek op het internet zou ik zo zeggen.

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:52
Als je niet een fancy uiterlijk wil is VLC player goed

Speelt alles (.avi / .flac / .3gp) enz enz enz

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik gebruik voor muziek: Winamp op z'n aller simpelst (old skin, alles uitgeschakeld wat ik toch nooit gebruik)
En voor film: GOMPlayer icm K-Lite codec pack

beide gewoon simpel, doen waar ze voor gemaakt zijn, gratis, weinig geheugen gebruik, weinig cpu load (dus ook tijdens het gamen kunnen ze aan, wat ik met iTunes ten zeerste afraad!)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik mis "eigen inzet" in dit topic; wat heb je zelf al gevonden? reviews? Zelf iets geprobeerd?

Verder wordt dit een opsomtopic en dat hoort meer thuis in HK. Aangezien de TS daar nog geen toegang toe heeft:

klik!

[ Voor 36% gewijzigd door teacher op 12-07-2008 23:46 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.