Normaal gesproken slippen je banden bij hard optrekken zonder onderbreking. Maar bij mij lijkt het wel of de auto stuitert. De voorbanden slippen niet continu door maar doen dit met een bepaalde frequentie, waardoor je qua gevoel nogal hakerig wegtrekt. Normaal gesproken hoor je "schrieeeee" maar bij mij hoor je schrie - ie - ie - ie.
Ik deed dit pas geleden toen iemand erbij zat, en volgens hem kwam het omdat er ABS opzit. Deze zou in actie komen als je wielen slippen, dus ook bij het optrekken. Maar het klinkt imo een beetje onlogisch, dat de ABS bijremt als je optrekt
Ik heb overigens geen tractiecontrole of DSC of wat dan ook, gewoon alleen ABS.
Oja, @moraalridders, ik rij altijd normaal en ik trek zelden/nooit slippend weg want ik ben erg zuinig op m'n autootje. Het gaat trouwens om een 1.6 Golf uit '99.
Ik deed dit pas geleden toen iemand erbij zat, en volgens hem kwam het omdat er ABS opzit. Deze zou in actie komen als je wielen slippen, dus ook bij het optrekken. Maar het klinkt imo een beetje onlogisch, dat de ABS bijremt als je optrekt
Ik heb overigens geen tractiecontrole of DSC of wat dan ook, gewoon alleen ABS.
Oja, @moraalridders, ik rij altijd normaal en ik trek zelden/nooit slippend weg want ik ben erg zuinig op m'n autootje. Het gaat trouwens om een 1.6 Golf uit '99.
NOSIG