• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Volgende week ben ik een dagje in Londen. Blijkbaar zijn Blu Ray disks daar al stukken goedkoper dan hier...
Op de sites van de stores (vooral HMV) vind ik echter nergens terug of de films die daar op BD verkocht worden, ook ondertiteld zijn in het Nederlands.

Heeft er iemand hier meer info/ervaring mee? Op BD's van hier staat op de hoes ook enkel ondertiteling in NL, maar toch staan er steeds veel meer talen op het schijfje...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Meestal is er geen nederlandse ondertiteling aanwezig, vaak wel engelse voor doven.

(Met dingen als [DOOR OPENS] , [GUNSHOT] en dat soort dingen er tussendoor. )

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij veel DVDs die ik uit de UK heb heb je enkel engelse subs. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat dat niet anders is met blu ray disks.

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb ook veel HDDVD schijven uit de UK gehaald, en die hebben ook geen NL subs.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:37:
Bij veel DVDs die ik uit de UK heb heb je enkel engelse subs. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat dat niet anders is met blu ray disks.
Dat alleen Engelse subs is bij Blu-ray wel anders. Bij de Blu-rays die ik uit de UK heb, hebben ze allemaal ondertiteling van veel landen in EU, maar helaas geen NL ondertiteling.

gill, je kunt www.dvdcompare.net gebruiken om te kijken welke films NL ondertiteling hebben.

Edit:
Zie ook http://www.dvdtimes.co.uk/ voor wat er op UK discs te vinden is.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 12-07-2008 18:52 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 14:30

Bezulba

Formerly known as Eendje

als het er niet op staat heeft niemand hier een mooie crystallen bol voor je dat we het wel eventjes bekijken. Ga er gewoon van uit dat als het er niet op staat het er niet in zit. Kan je alleen maar meer krijgen dan wat je verwacht

blup

• mace

mace

Sapere Aude

Ach, wie gebruikt nou subs, ik niet hoor.

• Justin_Time
  • Laatst online: 17-07-2025
De "goedkoopste" blue-rays die ik tot nu toe gezien heb komen van play.com (uk).

Zou je eens kunnen aangeven wanneer je daar bent of het nog een stuk goedkoper is? anders maak ik er een leuk uitje van :)

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Chester
  • Niet online
De goedkoopste Blu-rays komen uit Amerika. Ik heb de Terminator 2 Blu-ray bijvoorbeeld voor $11,- gehaald. Zie http://bluray.liesinc.net/ voor welke Blu-rays regio vrij zijn. En Warner heeft aangekondigd vanaf september de Blu-ray prijzen omlaag te gooien (onder de $20,-).
[/off-topic]

[ Voor 24% gewijzigd door Chester op 12-07-2008 19:01 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Justin_Time
  • Laatst online: 17-07-2025
Het mooie van play.com is dat de verzendkosten zijn inbegrepen. Toevallig nog een goede amerikaanse webshop voor die 11$ ? :)

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Chester
  • Niet online
Justin_Time schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:01:
Het mooie van play.com is dat de verzendkosten zijn inbegrepen. Toevallig nog een goede amerikaanse webshop voor die 11$ ? :)
Play.com vraagt stiekem wel verzendkosten. Het is al een tijdje niet meer mogelijk om in Ponden te betalen, en de prijzen in Euro bij play.com zijn wat hoger dan dat je de Ponden rechtstreeks omrekent naar Euro. Dit om de zogenaamde 'gratis verzending' naar buiten Engeland te compenseren.
Ik had het bij amazon.com besteld, zie net dat de prijs omhoog is gegaan naar $14,-.

Pagina: 1