Toon posts:

Final 150 problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de tweede set rear speakers van Final de 150.
Met de eerste set begon opeens 1 van de 2 te knallen en vlogen de vonken
van het voor paneel.
Heeft ruim zes weken geduurd alvorens men toegaf dat het een fabrieksfout was.
Dus een nieuwe set gekregen.
Nu staan deze net twee maanden en beginnen ze nu beiden te knallen.
Er werd gezegd dat het stofvrij houden heel belangrijk was, nou dat zijn ze echt wel.

Heb ook nog een set Final 400 als front speakers staan, met deze heb ik totaal geen (nog niet) probleem.

Heb er zelfs al een schakelaar tussen gezet, zodat deze als de AV uit gezet word ook de speakers
uitschakelt, moet er niet aan denken, dat je brand kunt krijgen.

Kent iemand dit euvel, het vertrouwen is nu toch wel weg bij zulke dure speakers.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Met wat voor vermogen stuur je ze aan? Deze speakers hoeven niet veel te hebben, misschien dat je ze overstuurt. Dat stofvrij houden, zijn die panelen open toegankelijk? Dat lijkt me niet zo charmant met electrostaten.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:02:
Ik heb nu de tweede set rear speakers van Final de 150.
Met de eerste set begon opeens 1 van de 2 te knallen en vlogen de vonken
van het voor paneel.
Heeft ruim zes weken geduurd alvorens men toegaf dat het een fabrieksfout was.
Dus een nieuwe set gekregen.
Nu staan deze net twee maanden en beginnen ze nu beiden te knallen.
Er werd gezegd dat het stofvrij houden heel belangrijk was, nou dat zijn ze echt wel.

Heb ook nog een set Final 400 als front speakers staan, met deze heb ik totaal geen (nog niet) probleem.

Heb er zelfs al een schakelaar tussen gezet, zodat deze als de AV uit gezet word ook de speakers
uitschakelt, moet er niet aan denken, dat je brand kunt krijgen.

Kent iemand dit euvel, het vertrouwen is nu toch wel weg bij zulke dure speakers.

Verwijderd

probeer eens een licht nat washandje (half op de grond) mijn vorige electrostaten en ook meijn huidige (150i) midspeaker reageerden daar perfect op. Al heb ik nu met mijn hangende achterspeakers giga vonken na de thermostaat wat anders gehangen te hebben.