Wellicht niet juiste topic, maar het defect drive topic is al 6 maanden inactief:
Heb sinds een paar weken de PS3,
Tot nu gebruikt voor wat spellen spelen, mediaserver en Blueray en dvd's bekijken.
overall weinig gebruikt nog dus, misschien 6 uur film gekeken. en 12 uur games (BD) gespeeld.
Eergisteren firmware 2.41 geinstalleerd, zonder problemen.
Gisteravond Paradise City erin, kreeg ik een update (1.3?) van 350 mb binnen, Paradise city zag er frisser dan ooit uit. Paar uur gespeeld en PS3 uitgezet.
Vanmorgen een DVD erin, deze werd niet gevonden, Bluyray Earth erin idem dito.
Paradise city dan nog maar eens... ook niet gevonden...
Kortom is mijn PS3 BD drive nu overleden ? Of zijn er nog trucjes om e.e.a weer te fixen.Heb uiteraard PS3 van de stroom gehad, uit en aan etc etc...
Heb sinds een paar weken de PS3,
Tot nu gebruikt voor wat spellen spelen, mediaserver en Blueray en dvd's bekijken.
overall weinig gebruikt nog dus, misschien 6 uur film gekeken. en 12 uur games (BD) gespeeld.
Eergisteren firmware 2.41 geinstalleerd, zonder problemen.
Gisteravond Paradise City erin, kreeg ik een update (1.3?) van 350 mb binnen, Paradise city zag er frisser dan ooit uit. Paar uur gespeeld en PS3 uitgezet.
Vanmorgen een DVD erin, deze werd niet gevonden, Bluyray Earth erin idem dito.
Paradise city dan nog maar eens... ook niet gevonden...
Kortom is mijn PS3 BD drive nu overleden ? Of zijn er nog trucjes om e.e.a weer te fixen.Heb uiteraard PS3 van de stroom gehad, uit en aan etc etc...