Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2003 email terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Hoi,

De situatie zit zo.
Ik moest een backup maken van een laptop omdat deze virussen bevatte. Ik heb dus een backup van de hdd van een laptop.

Hierna een schone install op de laptop gedaan. Nu wil ik de email terug halen uit outlook 2003, kan dit zonder de backup terug te zetten en dan de email te exporteren uit outlook 2003?

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ja dat gaat :)

Aangenomen dat je de locatie van de PST's niet hebt veranderd moet je in deze map kijken:

Voor XP: C:\Documents and Settings\Snake\AppData\Microsoft\Outlook

Voor Vista: C:\Users\Snake\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Waarbij 'Snake' mijn gebruikersnaam is, verander de natuurlijk in de uwe :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Ja, dat kan. Zoek de PST file op en importeer die in de nieuwe Outlook,

Dit is al 100den keren voorbij gekomen dus check de database even.

Suc6

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mailvragen horen niet hier maar in Officesuites en -software.

Al is je vraag wel dusdanig eenvoudig dat je die met een simpele zoekopdracht ook via Google of de GoT search had kunnen beantwoorden.
Daarom verplaats ik je topic niet maar gaat deze dicht, met het verzoek een volgende keer iets meer moeite te doen om zelf een oplossing te vinden voor je een topic start, zie ook de Windows Clients - Policy en de Registratievoorwaarden / korte FAQ.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.