Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 06:35
Ik heb al diverse netwerkkaarten geprobeerd maar tot nu toe nog geen succes. Weet iemand welke netwerkkaart ondersteuning biedt voor mijn operating system? Heb ook op de sites van diverse andere grote leveranciers gekeken maar kan niets vinden voor 64 bit.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hûh? Misschien moet je gewoon wat beter kijken. Intel, 3Com, Cisco, LinkSys, Netgear, Marvell, Realtek, Ralink, allemaal hebben ze 64bits drivers. 't Zal niet in chocoladeletters op hun websites staan, maar meestal kun je gewoon de drivers voor Windows downloaden en daar zit dan een foldertje x64 in voor XP, 2003 en Vista.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 06:35
Brahiewahiewa schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:00:
Hûh? Misschien moet je gewoon wat beter kijken. Intel, 3Com, Cisco, LinkSys, Netgear, Marvell, Realtek, Ralink, allemaal hebben ze 64bits drivers. 't Zal niet in chocoladeletters op hun websites staan, maar meestal kun je gewoon de drivers voor Windows downloaden en daar zit dan een foldertje x64 in voor XP, 2003 en Vista.
Een linksys heb ik thuis en Linksys zelf zegt dat er geen driver voor beschikbaar is. Sitecom heb ik gehad, niet beschikbaar, Belkin leverde Dynabyte maar ook daar konden ze geen driver vinden voor XP 64. Had even gekeken opde site van 3Com maar hier vind ik uberhaupt maar 2 drivers zonder dat er ook maar gezegd wordt waarvoor (1 was voor Linux en die andere onbekend). Zal nog wel 's even de andere nagaan dan.

Realtek, Ralink, Cisco, Marvell leveren volgens de pricewatch geen Wireless kaarten voor PCI, US Robotics levert alleen maar Vista drivers voor hun kaart. Netgear vind ik ook geen XP 64 drivers.

[ Voor 10% gewijzigd door Nutcaze op 12-07-2008 13:21 ]

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.