Acronis true image, onduidelijkheid over aanschafprijs

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Wat ik zojuist meemaakte! NIet eerder meegemaakt, en vals adverteren en dollars omzetten in euro's een op een.

Ik zocht een ' backup' software die een zogeheten image van een disk kan maken, zodat je later in 1 keer een restore kan doen, in een toestand/settings/configuratie tot het moment dat je de image maakte.

Hiervoor kwam o.a. acronis true image uit de bus, versie 11, type ' home'
Die zou voor 39,99 euro, in de advertenties online, de mijne zijn.

http://i249.photobucket.c...grouper/reclameonline.jpg

Zet dat om in euro en je komt lager uit uiteraard.
Echter, op de site staat ie gewoon nog voor 49,99, ik zet de bestelling in gang, denkende dat de 10 dollar korting nog wel te voorschijn komt, maar daar zie ik twijfelachtige zaakjes doen signaal numero 2.
De 'calculator' zet 49,99 dollar om in... 49,99 euro, katjing!
Zie hier de screencap van het online gesprek, men ik was pissed off.

http://i249.photobucket.c.../acronisverkooponline.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 10:47 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Is dit topic een grap of...

Verwijderd

Eh ja of ze hebben gewoon verschillende prijzen :/

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Ik dacht dat de gang van zaken, 10 dollar duurder, mis-adverteren, 49,99 dollar is 49,99 euro een grap was.....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

Bij mij is Acronis NL even niet bereikbaar, maar heb je wel daar gekeken en niet op Acronis US? Dat software in US goedkoper is dan in EU is namelijk niet zo heel raar. Je gaat in dat gesprek trouwens ook niet bepaald vriendelijk te werk...

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:20:
Eh ja of ze hebben gewoon verschillende prijzen :/
Neeeee, alleen 49,99 voor de versie 11 home. En elders op sites de advertentie 39,99...

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:26:
Bij mij is Acronis NL even niet bereikbaar, maar heb je wel daar gekeken en niet op Acronis US? Dat software in US goedkoper is dan in EU is namelijk niet zo heel raar. Je gaat in dat gesprek trouwens ook niet bepaald vriendelijk te werk...
Klopt, online kopen kan te gek zijn, goede prijzen, snelle levering etc.
Ik gebruik daarvoor paypal, ze hebben hun geld direct.
Als USA RC (brushless auto's 1:10) koper zijn ze blij met me ;-) Ik niet met acronis.
Dit was echt schrikken en totaal niet wat ik gewend ben.
Soms vragen ze dan 4% extra ivm paypal internationaal of zo, maar 25%, (Van '40' naar ' 50') blargh...

[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 10:30 ]

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dit is natuurijk niet echt netjes van Acronis. Gebruik zelf de gratis home-edition tot volle tervredenheid.Misschien is dat een idee? Maar ik kan me voorstellen dat je na deze ervaring geen oog meer hebt voor Acronis produkten.

En trouwens: Die Stan blijft opvallend rustig en beleefd...ik denk dat er een bot achter zit.

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
willem007 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:29:
Dit is natuurijk niet echt netjes van Acronis. Gebruik zelf de gratis home-edition tot volle tervredenheid.Misschien is dat een idee? Maar ik kan me voorstellen dat je na deze ervaring geen oog meer hebt voor Acronis produkten.

En trouwens: Die Stan blijft opvallend rustig en beleefd...ik denk dat er een bot achter zit.
Gratis en 100%? ik heb de 30 dagen versie, die stopt en kan je ook niet echt wat mee doen, staat er wel gewoon eerlijk in ook.
Ik had wel versie 8 nog liggen maar die wil niet op vista x64
QAcronis rocks als software, maar deze manier van zaken doen is alles behalve reclame.

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dat is dan niets voor jou die versie 8. Heb even in mijn analoge database gekeken wat voor versie er in mijn koffertje zat en dat is inderdaad versie 8.

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die site mag sowieso wel aangepast worden. Bij de valuta kun je o.a. de gulden, Belgische Frank en Italiaanse Lira nog kiezen...!

[ Voor 88% gewijzigd door Icelus op 12-07-2008 10:45 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

Als je het nog niet doorhebt: je bent met een bot bezig.

Verder zou ik de software gewoon links laten liggen.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Icelus schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:40:
Die site mag sowieso wel aangepast worden. Bij de valuta kun je o.a. de gulden, Belgische Frank en Italiaanse Lira nog kiezen...!
Ook dat nog...., dat is blamage nummer 3 dan inderdaad.

En die bot, dat is een gok, op mij kwam het (jammer dat er geen tijden bij staan) namelijk gewoon over.

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb het idee dat de valutakoersen gewoon niet kloppen. Als je ‘guldens’ kiest zou je ƒ101 of €32 moeten betalen.

Betalen wordt afgehandeld door Digital River; misschien zit daar de fout?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Voutloos
  • Niet online
1) Als je per se hun communicatie beter wil hebben moet je toch een feedback kanaal naar Acronis zoeken ipv got. ;)
2) Als je hoe dan ook geen goed gevoel (meer) bij dat bedrijf hebt, ga je toch lekker naar de concurrentie? :?

{signature}

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:40:
Als je het nog niet doorhebt: je bent met een bot bezig.
Jouw gok is zo goed als de mijne.
Als jij gelijk zou hebben is dat blamage nummer 4, ze noemen het namelijk live chat support.
Verder zou ik de software gewoon links laten liggen.
Het bedrijf is k%t bezig opdeze manier, maar acronis is wel gaaf, misschien krijg ik het wel kado van iemand t.z.t. :-)

[ Voor 4% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 10:51 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
[quote]Voutloos schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:48:
1) Als je per se hun communicatie beter wil hebben moet je toch een feedback kanaal naar Acronis zoeken ipv got. ;)
Dit is shopping forum, en het gaat over shoppen.
2) Als je hoe dan ook geen goed gevoel (meer) bij dat bedrijf hebt, ga je toch lekker naar de concurrentie? :?
Uiteraard.
En soms natuurlijk ook niet. Iemand een hak zetten? verwacht terug gehakt te worden oh acronisje llef.
Dit is tevens een waarschuwing.
OF wellicht gaat iemand het wel kopen voor die prijs, maar klikt guldens aan en dan is het in euro echt goedkoop zaken doen online :9

[ Voor 13% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 10:54 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

notsonewbie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:50:

[...]

Als jij gelijk zou hebben is dat blamage nummer 4, ze noemen het namelijk live chat support.
Aan de reacties kun je met 100% zekerheid zeggen dat het een bot is (of het moet een geestelijk gehandicapte zijn ofzo :X no offence uiteraard).
En waarom zou live chat met een bot geen live chat zijn? :?
In die twee woorden staat nergens dat je daardwerkelijk met een persoon chat.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Als je bij checkout de dutch guilder kiest krijg je wel de juiste prijs in euro's.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 21:03
notsonewbie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:50:

[...]

[...]

Het bedrijf is k%t bezig opdeze manier, maar acronis is wel gaaf, misschien krijg ik het wel kado van iemand t.z.t. :-)
Ik denk niet dat het een bot is, maar een support medewerker die slechts keuze heeft uit een bepaald aantal voorgedefineerde antwoorden. Sowieso kan je beter een email sturen, dan heb je kans dat de situatie wordt doorgestuurd naar een manager. Ik neem aan dat je de koop heb afgerond?

Sowieso geeft True Imag 11 wat problemen op Vista (x64). Ik zal het dan ook niet zo snel aanraden. Acronis weet al maaaaaanden van het probleem, maar lost het gewoon niet op. (google maar is op True Image 11 backup stalls ). Ik draai nu (min of meer noodgedwongen) een minder legale versie van de Enterprise Server die wel gewoon goed z'n werk doet.

[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 12-07-2008 10:57 ]

Verwijderd

Uhm tja.. Die advertentie kan goed niet door Acronis zelf gemaakt zijn. Je ziet gewoon ergens een banner met een, wellicht oude advertentie, of misschien een berichtje van een van de affiliate verkopers... Daar kan je dus niet over vallen... Je hebt wel gelijk dat een dollar nog geen euro is maar je kan ook gewoon dollars afrekenen met je creditcard. Verder heeft acronis prima producten :)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
[quote]gideon82 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:57:
[...]
Sowieso kan je beter een email sturen, dan heb je kans dat de situatie wordt doorgestuurd naar een manager. Ik neem aan dat je de koop heb afgerond?
Nee niet afgerond, ik dacht nog even aan guldens en euros ter compensatie van de mis-advertenties.
Echter eerst onderzoeken als consument, pas dan wel/niet kopen. Niet gekocht dus.
Ik mail het verhaal nog wel eens naar hen komende werk-week.
Sowieso geeft True Imag 11 wat problemen op Vista (x64). Ik zal het dan ook niet zo snel aanraden. Acronis weet al maaaaaanden van het probleem, maar lost het gewoon niet op. (google maar is op True Image 11 backup stalls ). Ik draai nu (min of meer noodgedwongen) een minder legale versie van de Enterprise Server die wel gewoon goed z'n werk doet.
De demo gaf 0,0 problemen, maar ja dat is adverteren a.h.w, het ECHTE werk doen... :)
Dat zou dan reden 5 zijn om niet voor acronis te gaan,...

[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 11:06 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:01:
Uhm tja.. Die advertentie kan goed niet door Acronis zelf gemaakt zijn. Je ziet gewoon ergens een banner met een, wellicht oude advertentie, of misschien een berichtje van een van de affiliate verkopers... Daar kan je dus niet over vallen... Je hebt wel gelijk dat een dollar nog geen euro is maar je kan ook gewoon dollars afrekenen met je creditcard. Verder heeft acronis prima producten :)
Resultaten ' van vorige versies' zijn geen garantie voor de toekomst. Zie bericht over x64 vista en acronis, die er niets aan lijkt te doen...

Hoe en waar zij adverteren en followup daarop doen is niet mijn pakkie aan, zo kan elk bedrijf wel prospects lokken.... Habe es nicht gewust enzo. Zet dan online dat er nog foutieve advertenties rondwaren, met de links, kunnen ze zo googlen.
http://www.google.nl/sear...nl%3Aofficial&hs=rXG&sa=2
en kan men niet adverteren?(qua sites en advertisers) dan mag de adverteerder ' de onterechte klantenkorting' met acronis regelen.

En maak dan een adverteerders overeenkomst: niet weghalen die foutieve out of date aanbiedingen van ons? dan bijbetalen wat de klant aan mazzel heeft.

Online verkoop: zit kennelijk nog in een soort oertijd...

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 12-07-2008 11:15 ]

• Voutloos
  • Niet online
notsonewbie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:11:
Online verkoop: zit kennelijk nog in een soort oertijd...
Lekker algemene conclusie op basis van een enkel bedrijf...

{signature}

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05-2025

jin

Volgens ligt er een tijdschrift in de boekhandels met een gratis versie van True Image Home 10.

Dus even langs de tijdschriftenshop zou ik zeggen....

J.

Twitch

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
jin schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:34:
Volgens ligt er een tijdschrift in de boekhandels met een gratis versie van True Image Home 10.

Dus even langs de tijdschriftenshop zou ik zeggen....
Drive XML, gratis.
Maar geen: bootmaker (zelf dus op een boot cd/usb etc. zetten)
Ook geen incrementele toevoegingen, dus telkens een HELE image aanmaken.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En voor degenen die TrueImage in het Nederlands willen is er de versie van EasyComputing die trouwens óók € 49,95 kost. Heb je eenmaal die versie dan is upgraden naar een volgende versie goedkoper.

Voor wat het waard is.... EasyComputing heeft een vriendelijke helpdesk.

ARME AOW’er

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:45:
Voor wat het waard is.... EasyComputing heeft een vriendelijke helpdesk.
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Niet zo geschikt voor vista x64 dus.

Vriendelijke helpdek: altijd goed.
Slechte helpdesk / advertising: minder hoge omzet voor acronis.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zie je nu enkel ranten en niet reageren op oplossingen. Heb je
job schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:56:
Als je bij checkout de dutch guilder kiest krijg je wel de juiste prijs in euro's.
eigenlijk al geprobeerd?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

SmartDoDo schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:54:
[...]
eigenlijk al geprobeerd?
Ik denk dat hij ook nog eens die 10 dollar korting wilt hebben.
Dus 40 dollar = 25.19 euro.
En die krijg je dus niet.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Als je bedoelt dat TrueImage niet geschikt is voor Vista X64 dan heb je het mis. In de handleiding staat op blz. 13 nl. dat alle Vista versies worden ondersteunt.

ARME AOW’er

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:25:
[...]

Als je bedoelt dat TrueImage niet geschikt is voor Vista X64 dan heb je het mis. In de handleiding staat op blz. 13 nl. dat alle Vista versies worden ondersteunt.
Tja en dan werkt het altijd he, als de handleiding het zegt.

Jij bent fan zo niet woordvoerder van acronis? :) (ik las nog wat berichten waarin je het aanprijst)
Mijn tag gaat over Creative: die zeggen dat wat in hun handleiding staat, niet klopt :) (En dat klopt op zich dan weer wel ;)

Maar in deze draad vertelde iemand wat en google findings bevestigen het: acronis 11 home wil niet erg met vista 64, sorry.

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 13-07-2008 18:55 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:54:
[...]
eigenlijk al geprobeerd?
Ik heb bnu 2 opties, of ik ga voor gratis drive xml en zelf een boot iets fabriceren.
Of voor het wel heel gave ISO cd = bootable cd en install in 1, baremetal, 1:1 copy, disc copy, hardware independent, HIR, incremental, also 1 solution backup, image editable(!), partly restore etc. enz. StorageCraft ShadowProtect. Ik heb de full version aangevraagd , dezelfde dag kon ik die downloaden met uniek 'registratie' nummer, en nu lopende (15 dagen restrictie) werkt 100% op vista home premium NL x64

Is wel wat duurder dan acronis, maar dan heb je ook wat, idem voor de reactie op mail! :) (In het weekeinde!)

[ Voor 20% gewijzigd door notsonewbie op 13-07-2008 18:56 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
job schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat hij ook nog eens die 10 dollar korting wilt hebben.
Dus 40 dollar = 25.19 euro.
En die krijg je dus niet.
Klopt, als je ergens prijzen ziet staan, advertenties, prospects lokkerij, zegt niks, bij afrekening zie je pas de ware pecunia non olet van acronis.

Overigens wel apart aan shadowprotect: Perform remote or bare metal system recovery
The ShadowProtect Recovery CD allows you to perform a bare metal system restore in minutes. The Recovery
CD features allow you to remotely recover your system and data without physically visiting the system.

[ Voor 27% gewijzigd door notsonewbie op 13-07-2008 18:58 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

notsonewbie schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:44:
[...]
Jij bent fan zo niet woordvoerder van acronis?

Maar in deze draad vertelde iemand wat en google findings bevestigen het: acronis 11 home wil niet erg met vista 64, sorry.
Ik gebruik Acronis al v.a. versie 8 omdat die in tegenstelling tot de concurrent, Partition Magic, wél goed werkte. Alle die ik daarna heb gehad werkten probleemloos en de laatste heb ik ook zonder enig probleem getest onder X64.

Als mijn positieve ervaringen door jou niet gewaardeerd worden en mijn eigen bevindingen met X64 genegeerd worden vind ik dat prima hoor.

ARME AOW’er

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

notsonewbie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:18:

Zie hier de screencap van het online gesprek, men ik was pissed off.

http://i249.photobucket.c.../acronisverkooponline.jpg
haha dat lijkt toch echt op een chatbot :D

• mrFoce
Guardian Angel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:49:
[...]

Ik gebruik Acronis al v.a. versie 8 omdat die in tegenstelling tot de concurrent, Partition Magic, wél goed werkte. Alle die ik daarna heb gehad werkten probleemloos en de laatste heb ik ook zonder enig probleem getest onder X64.

Als mijn positieve ervaringen door jou niet gewaardeerd worden en mijn eigen bevindingen met X64 genegeerd worden vind ik dat prima hoor.
Dat jij positieve ervaringen heb wil nog niet zeggen dat het programaa 100% correct werkt op Vista x64! Ik heb geen goede ervaringen met ATI 11. Zowel op XP 64bit als op Vista x64 leek alles goed te draaien, maar bij backup taken die wat intensiever waren liep de applicatie stuk. Van alles geprobeerd (nieuwe Acronis driver e.d.) maar werkte niet. Als je op het forum kijkt, zie je dat Acronis support medewerkers mensen graag gratis downgrades geven. Dat jij daar allemaal niet aanwil en niet waardeerd, vind ik ook prima hoor. Het product heeft gewoon enkele bugs, waar Acronis al vanaf januari van weet, maar niet kan/wil oplossen!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik hoef er niet aan omdat ik bij gebrek aan 64 bits programma's gewoon op de X86 versie draai.

Het verbaast me dat iemand die, dankzij een bot, een slechte ervaring heeft met het Amerikaanse verkoopkanaal daarom het product niet gaat kopen. In dat geval zoek ik een andere kanaal bij bijv. http://www.computerboek.n...onqrihr&RefererID=NHP_ext waar het product voor € 39,95 wordt aangeboden.

:)

[ Voor 0% gewijzigd door Guardian Angel op 14-07-2008 22:02 . Reden: Correctie OS ]

ARME AOW’er

• mrFoce
Guardian Angel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:58:
Ik hoef er niet aan omdat ik bij gebrek aan 64 bits programma's gewoon op de X32 versie draai.

Het verbaast me dat iemand die, dankzij een bot, een slechte ervaring heeft met het Amerikaanse verkoopkanaal daarom het product niet gaat kopen. In dat geval zoek ik een andere kanaal bij bijv. http://www.computerboek.n...onqrihr&RefererID=NHP_ext waar het product voor € 39,95 wordt aangeboden.

:)
Bedoel je x86? (als in 32 bit).

Dat hij door slechte ervaring met de support een product niet koop kan ik wel begrijpen. Stel er gaat was mis met een backup restore o.i.d., dan wens je goede hulp en niet zo'n chat bot achtig figuur :)

[ Voor 17% gewijzigd door mrFoce op 14-07-2008 15:31 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
gideon82 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:29:
[...]
Dat hij door slechte ervaring met de support een product niet koop kan ik wel begrijpen. Stel er gaat was mis met een backup restore o.i.d., dan wens je goede hulp en niet zo'n chat bot achtig figuur :)
Precies, en het dan ook nog live chat noemen en refereren aan een sales rep....
Overigens gokt men het, gezien de url boven de chat, den ik ik eerder aan een externe answeringmachine bedrijf a.h.w. met inderdaad vaste aanklikbaare replyes, door acronis aangeleverd.

Het werd nog erger, acronis geleend, v 11, image gemaakt, restore: error error en nog meer errors.
Gelukkig had ik al een image van/met shadowprotect, en dat ging ondanks de ellende door acronis 11 wel weer in 1 keer goed, terugzetten en gaan met die banaan.
Afgezien van falende acronis op mijn vista hp 64, hij is ook erg traag t.o.v. shadowprotect.
image maken 58 GB, acronis 1 uur 20 minuten, terugzetten: meer dan 2 uur
shadowprotect: maken; 45 minuten, restore: 21 minuten

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Guardian Angel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:58:
Ik hoef er niet aan omdat ik bij gebrek aan 64 bits programma's gewoon op de X86 versie draai.

Nou dat is heel logisch, ik heb nu eenmaal vista x64 en dan werkt het niet allemaal altijd.
Als consument heb je ivm klachten achteraf wel de plicht je te informeren. Dat deed ik dus.
Zoals gezegd is de ene versie de andere niet, en acronis home v 11 laat dat heel goed zien.
Over mijn XP machine van ooit met acronis 8 was ik dik tevreden.

Een geluk bij een ongeluk ook, zie mijn reactie hierboven, dat ik acronis niet kocht, wat een ellende.
Het valt me nu trouwens extra op dat veel software zichzelf wel vista(x32) capable noemen, maar vista x64 zelden als mogelijkheid genoemd word.
Ook acronis's eigen http://download.acronis.com/pdf/TrueImage11_datasheet.en.pdf noemt geen vista x64

[ Voor 11% gewijzigd door notsonewbie op 15-07-2008 14:06 ]

Pagina: 1