Beste Tweakers,
Een erg dom maar nog meer pijnlijke situatie....
Leuke vakantie gehad, USB stick mee om de laatste dingen te doen in de eind-scriptie van mijn vriendin; wordt de tas met daarin de stick gestolen....
En nu komt de ECHT trieste wending aan het verhaal...
Er stond een WORD-document op, dit was haar eindscriptie.
Hij was zo goed als af maar mistte nog wat fine-tuning, spelling e.d..
Er is alleen NOOIT een backup gemaakt!!!!! De USB-stick was het enige medium waar het bestand ooit op opgeslagen is.........
(tja vrouwtjes...)
Op de laptop zijn allerlei verwijzingen te vinden naar het bestand op de USB stick bij "laatst geopend", maar die snelkoppelingen doen het dus niet meer.
Heeft iemand enig idee of de data nog op de een of andere manier terug te halen kan zijn?
(local settings/TEMP is al doorgesnuffeld.
Mocht iemand een idee hebben dan probeer ik het erg graag uit aangezien het er nu naar uitziet dat ze haar complete scriptie overnieuw kan maken... (± 5 wkn werk)
ALVAST DANK VOOR DE SUGGESTIES/HULP!!
grzz
Een erg dom maar nog meer pijnlijke situatie....
Leuke vakantie gehad, USB stick mee om de laatste dingen te doen in de eind-scriptie van mijn vriendin; wordt de tas met daarin de stick gestolen....
En nu komt de ECHT trieste wending aan het verhaal...
Er stond een WORD-document op, dit was haar eindscriptie.
Hij was zo goed als af maar mistte nog wat fine-tuning, spelling e.d..
Er is alleen NOOIT een backup gemaakt!!!!! De USB-stick was het enige medium waar het bestand ooit op opgeslagen is.........
Op de laptop zijn allerlei verwijzingen te vinden naar het bestand op de USB stick bij "laatst geopend", maar die snelkoppelingen doen het dus niet meer.
Heeft iemand enig idee of de data nog op de een of andere manier terug te halen kan zijn?
(local settings/TEMP is al doorgesnuffeld.
Mocht iemand een idee hebben dan probeer ik het erg graag uit aangezien het er nu naar uitziet dat ze haar complete scriptie overnieuw kan maken... (± 5 wkn werk)
ALVAST DANK VOOR DE SUGGESTIES/HULP!!
grzz