Toon posts:

!!! FPS limimit van 60 in 3dmark = lage score :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 3DMark2000 Run (Default Benchmark) dan haalt hij overal maar maximaal 60FPS, Normaal heb ik een score van 4300 en nu eentje van 3500, wat moet ik nu doen om dat hoger te krijgen????

Oja ik gebruik Detonator 10.50.1

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

andere detonator?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
Gebruik idd ff andere drivers, en welke VIA drivers hebbie??

Ik heb ongeveer de zelfde comp hier staan, alleen dan een Geforce ddr. En mijn 3dmark is al gauw 5443. En dat vind ik al redelijk laag. Maarja je moet ook niet altijd af gaan op 3dmark..

edit:
bla

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een :r:r:r:r AMD IRONGATE :r:r:r:r chipset op mijn moederbord dus ik heb nix aan die VIA drivers. En beschrijf ff jouw comp. Maar met alle drivers getest te hebben kom ik max. op ongeveer 4300 :(;(

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Zet vertical sync even op uit. Je monitor staat waarschijnlijk ingesteld op 60Hz, en als vertical sync aan staat komt de framerate niet boven de 60.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 17:28 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Zet vertical sync even op uit. Je monitor staat waarschijnlijk ingesteld op 60Hz, en als vertical sync aan staat komt de framerate niet boven de 60.
idd...en als je refresh rate niet op 60hz staat maar je gebruikt wel win2k zal je de refresh rate moeten forceren op een hogere waarde, b.v. in dxdiag 85hz invullen voor d3d apps. let wel op dat je monitor de geselecteerde refresh rate aan kan (ook afhankelijk van je resolutie uiteraard). vsync uitzetten in d3d gaat trouwens eenvoudig via coolbits.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al, thnx. ;)
Pagina: 1