Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Fonta op 11-07-2008 20:19 ]
Bron: http://dailyrevolver.com/...-windows-media-player-60/Media Player Classic is a Audio/DVD/Blu-ray player that looks like WMP 6.0. But it is much more lightweight. Also this program does not need to be installed. It can play QuickTime and Real Player file (must have QuickTime and/or Real Player installed to do so). MPC will play almost any format from MP3´s to Blu-Ray DVD´s. MPC will only play Hi-Def content on Windows XP/Vista. MPC works on Win98SE, WinME, Win2000, WinXP, WinVista, support only available for WinNT based systems.
Na 5 minuten gevonden, en anders eens wat codecs installeren?
Misschien zijn er ook mensen met wat hands-on experience? Hoe "bekijk" je zo'n disc met die BDMV/CERTIFICATE structuur op je Windows pc? Vage links op internet heb ik ook gevonden en ik heb al diverse software (zie hierboven) geprobeerd, zonder succes.Fonta schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:23:
[...]
Bron: http://dailyrevolver.com/...-windows-media-player-60/
Na 5 minuten gevonden, en anders eens wat codecs installeren?
Begrijp me niet verkeerd, bedankt voor je tip, maar ik zoek even wat concrete ervaringen denk ik.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Welke software heb je al geprobeert dan? enne volgens mij staat er heel duidelijk in je SP, "HOE speel ik die af?" En als de mediaplayer classic niet werkt, zou ik eens proberen om een codec pack te installeren.spaceboy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:25:
[...]
Misschien zijn er ook mensen met wat hands-on experience? Hoe "bekijk" je zo'n disc met die BDMV/CERTIFICATE structuur op je Windows pc? Vage links op internet heb ik ook gevonden en ik heb al diverse software (zie hierboven) geprobeerd, zonder succes.
Begrijp me niet verkeerd, bedankt voor je tip, maar ik zoek even wat concrete ervaringen denk ik.
Probeer een van die, zou ik zeggen. Geen license op bv. PowerDVD bij je drive gekregen dus? De overige 2 zijn ook niet gratis...Besides WinDVD, PowerDVD and Nero Showtime are currently only software Blu-ray players that I know. (so no go with VLC)
[ Voor 5% gewijzigd door Thralas op 12-07-2008 00:32 ]
Ik ben er nog tijden mee aan het klooien geweest, maar no luck yet. Enige wat me gelukt is, is met Media Player Classic EN met PowerDVD 8.0 (ik heb de DeLuxe variant, volgens de site heb je Ultra nodig), maar dan rechtstreeks de .m2ts file aanklikken. Gaat prima, maar helaas geen extra's (zoals subtitles die er wel op zouden moeten zitten).Thralas schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:32:
[...]
Probeer een van die, zou ik zeggen. Geen license op bv. PowerDVD bij je drive gekregen dus? De overige 2 zijn ook niet gratis...
Ik ben prima in staat om individuele bestanden (*.m2ts) in de BDMV/stream map af te spelen via bijvoorbeeld power DVD 8 ultra of VLC mediaplayer. Hiermee krijg ik de film te zien in meestal de standaard 5.1 geluidstrack.
Ik kan me voorstellen dat dit voor de meeste voldoende is, maar wat ik nu juist wil is toegang tot het hoofdmenu en bijvoorbeeld kunnen kiezen voor andere geluidstracks (bv trueHD) of extra's.
Er van uitgaand dat ik geen bluray iso heb gedownload, maar een film met de mappenstructuur BDMV en CERTIFICATE ==> hoe speel ik dit zonder veel poes pas af zodat ik rechtstreeks in het hoofdmenu kom?
Alvast bedankt!
Als ik de nieuwste AC3 filter gebruik, alles instel op SPDIF (wat ik dus ook heb) passtrough en vervolgens koppel aan mediaplayer, kan ik gewoon kiezen uit alle beschikbare geluidssporen. Iets wat ik niet kon in powerdvd ultra.
Kan nu dus Bluray kijken en kiezen voor bijvoorbeeld dts-hd.
Verwijderd
POWERDVD 8 geinstalleerd (Ultra) maar ook die doet het niet.
Je zou toch verwachten dat er een basis programma moet zijn die dergelijke structuren simpel moet kunnen afspelen.
Met Nero ook al een keer een virtuele image gedraaid maar helaas.... noppes.
Dus als iemand nog een creatief iedee heeft... ik hou me graag aanbevolen.
Gochem
Echter een BluRay openen en gewoon in het menu werkt nog niet. Echter lees ik wel eens dat je er dan een iso van moet maken en dan mounten. Ga ik zo maar eens proberen...
[ Voor 40% gewijzigd door Jorick op 16-03-2009 14:35 . Reden: linkjes toegevoegd ]