Toon posts:

Logitech AudioStation Express en Logitech Pure-Fi Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil waarschijnlijk de Logitech AudioStation Express gaan kopen, vooral voor gebruik op vakantie en thuis op m'n slaapkamer en in de tuin.
Maar nu kwam ik de onderstaande ipodspeakers tegen:
- Logitech AudioStation Express
- Logitech Pure-Fi Express

Mijn vraag is nu wat is het verschil tussen deze 2 speakers, want ik kan geen verschil vinden. Alleen de prijs dan, de Logitech AudioStation Express is goedkoper. Als iemand weet of er verschil in zit of niet dan hoor ik het graag.
Afbeeldingslocatie: http://www.tech2.com/media/images/2007/May/img_6687_logitech_audiostation_450x360.jpg

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 14:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jij zegt het, ik dacht het. Ik sta ook op het punt om de AudioStation Express te bestellen voor de vakantie. De auto waar we mee gaan rijden heeft geen mogelijkheid om een iPod oplossing in te bouwen (het is niet mijn auto, en het is een stock radio die niet makkelijk om te wisselen is voor een andere) dus een van deze twee zou ideaal zijn.

Volgens mij is het enige grote punt het volume. Ik heb de Pure-Fi al een paar keer bij een vriend van me mogen beluisteren, en daar komt echt een geweldig geluid uit. Zelfs de bass is vreemd goed te horen voor zo'n klein dingetje. De AudioStation heeft twee speakertjes minder dan de Pure-Fi, aan de afmetingen te zien. Daarnaast heeft de Pure-Fi een accu en de AudioStation eet zes AA batterijen.

Lastig, maar ik neig toch meer naar de AS. Als ik jou was zou ik eerder voor de P-F gaan door het volume en de beter geluidskwaliteit voor thuis. But that's just me :P

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ken. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 05:13:
Jij zegt het, ik dacht het. Ik sta ook op het punt om de AudioStation Express te bestellen voor de vakantie. De auto waar we mee gaan rijden heeft geen mogelijkheid om een iPod oplossing in te bouwen (het is niet mijn auto, en het is een stock radio die niet makkelijk om te wisselen is voor een andere) dus een van deze twee zou ideaal zijn.
T'is een beetje offtopic, maar een fm transmittertje geen optie?

Wise enough to play the fool

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 14:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat had ik er even bij kunnen zetten idd.
Nee, ik heb in mijn eigen auto, voordat ik een iPod kit had ingebouwd, een paar transmitters geprobeerd. Geen enkele deed het goed. Ruis tot en met, en als je een keer een vrije frequentie had gevonden kreeg je er alsnog een soort van static overheen bij bepaalde tonen (met name bij de bass). Dat was dan wel een paar jaar terug, maar de enige duurdere huidige transmitter die in aanmerking leek te komen (Kensington Liquid FM) krijgt alleen maar slechte reviews.

Een andere optie was dan een mini-jack splittertje en allebei een koptelefoon, maar dat vond mijn vriendin toch niet zo gezellig :+ Vandaar de keuze van een van beide boxensetjes, om weer terug ontopic te gaan :)