Toon posts:

Is 123xs.com (hosting bedrijf) goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is 123xs.com een goed hosting bedrijf?
Ik heb hen gekozen omdat ik legale (amateur) mp3's wil linken, maar zijn ze een beetje snel?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03
Hmm, de deal op zich is niet echt slecht. Let er wel even op dat het exclusief btw is.

De site ziet er niet uit, maar dat maakt natuurlijk niet zo veel uit.

Verder hebben ze geen data-limiet als je onder de 200% van het gemiddelde gebruikt. Maar er staat nergens een gemiddelde, oppassen dus.

En aan het plaatje van het controlepaneel te zien is het een RaQ, makkelijk te bedienen dus als je er geen verstand van hebt.

Verwijderd

Ik zou het niet doen. Zo te zien is die site snel in elkaar gegooid. Getuige dit en dit.

Het is een dochteronderneming van NetVision. dit lijkt me ook al niet zo'n echt webbedrijf met veel kennis in huis.

De server staat gehost bij Tera-Byte.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

tja voor extra verkeer rekenen ze maar fl 2,- per Gig.. Dat lijkt me niet echt te kunnen..

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 09:23
ze hosten in amerika.. bij tera-byte ofzoiets..

www.tera-byte.com

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Én 't is een RAQ. Imprensiepe niets mis mee, maar 't zegt wel wat.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 15:43 schreef RobbertC het volgende:

Verder hebben ze geen data-limiet als je onder de 200% van het gemiddelde gebruikt. Maar er staat nergens een gemiddelde, oppassen dus.
indeed, gemiddelde is bij "gewone" bedrijfssites ed vaak helemaal niet zo hoog. Ik ken geneog bedrijfssites waar gem nog niet eens 1 gig is dus dan zou je misschien 2 gig mogen das ook nie veel:)
Pagina: 1