Verwijderd

Topicstarter
hallo,
na enig google werk ben ik er niet uitgekomen. ik heb een hd decoder, ps3 een full hd tv en een full hd beamer.
nu wil ik de ps3 en decoder allen via hdmi aan de 2 beelddragers aansluiten middels een hdmi switch.
dus eigenlijk 2x beeldingang en 2x beelduitgang welke ik kan switchen.
bestaat dit uberhaupt, of heb ik gewoon een luxe probleem en moet ik maar kabels verwisselen

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je hebt waarschijnlijk een HDMI Matrix nodig, eentje die dus 2 ingangen kan schakelen naar 2 uitgangen.

https://discord.com/invite/tweakers

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De OPPO HM-31 Advanced 3x1 HDMI Switch is misschien wel iets. Ik heb hier zelf geen ervaring mee btw, maar wel met de OPPO DV-980H DVD Player en hier ben ik zeer tevreden over.

Hij is wel wat aan de prijs. Als je wat goed kopers zoekt kun je het beste even in de pricewatch kijken, want er zijn ook switchen van Belkin, Sweexs etc.

Een review van deze oppo switch is hier te vinden.

ps. Spullen van Oppo zijn afaik binnen Europa alleen te kopen via opposhop.com, welke in Zweden zit.

ow ik zie dat je ook twee outputs nodig hebt.

Gefen heeft volgens mij wel wat, ik heb alleen geen idee waar je dit kan kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Xanthorax op 11-07-2008 18:54 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Xanthorax schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:51:
De OPPO HM-31 Advanced 3x1 HDMI Switch is misschien wel iets. Ik heb hier zelf geen ervaring mee btw, maar wel met de OPPO DV-980H DVD Player en hier ben ik zeer tevreden over.

Hij is wel wat aan de prijs. Als je wat goed kopers zoekt kun je het beste even in de pricewatch kijken, want er zijn ook switchen van Belkin, Sweexs etc.

Een review van deze oppo switch is hier te vinden.

ps. Spullen van Oppo zijn afaik binnen Europa alleen te kopen via opposhop.com, welke in Zweden zit.
The OPPO HM-31 Advanced 3x1 HDMI Switch is able to expand a single HDMI input port on your HDTV to connect up to three HDMI sources

Dus 3 sources op 1 Display.

Wat hij heeft zijn 2 Sources en 2 Displays. Gaat niet werken dus zonder kabels om te steken.

https://discord.com/invite/tweakers

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Even googlen op hdm switch 2x2 levert wel wat resultaten op. Gefen 2x2 voor € 230 plus verzendkosten bijvoorbeeld.