[MAC-OS9] geplande taken

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

ferrero

el mosquito

Topicstarter
Zelf ben ik niet zo bekend met een MAC. Ik hoop dat er een oplossing is voor het volgende.

Graag wil ik het programma Filemaker Pro dagelijks laten sluiten en vervolgens (twee uur later) weer laten starten. Dit omdat Filemaker Pro geen actieve bestanden mag hebben tijdens het maken van een back-up.

Hoe kan ik dit het makkelijkste doen op een Mac?

Alvast bedankt!

EDIT: het betreft MAC-OS10. Maar ik kan de topic title niet meer wijzigen....

[ Voor 9% gewijzigd door ferrero op 11-07-2008 18:13 ]

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 23:51
Versie Filemaker en OS X is ook wel erg handig...
Heb je zelf al dingen gedaan / opgezocht?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:28
Met apple script/automater en iCal

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Of cron, of launchd. Mogelijkheden te over en het is niet al te moeilijk om dit via Google te vinden. Aangezien je niet vermeld in je topicstart wat je zelf al gezocht en geprobeerd hebt gaat dit topic op slot. Met de hierboven suggesties moet je in ieder geval al een heel eind op weg komen. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je allemaal geprobeerd en gezocht hebt, wat er niet werke en waarom niet. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.