Geen geluid uit mijn subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06-2025
Heb net nieuwe boxjes gekocht Logitech S220 (simpel 2.1 speaker setje) alleen krijg ik geen geluid uit de subwoofer.

Heeft iemand een idee hoe ik deze aan de praat krijg, ik gebruik de onboard geluidskaart van mijn Gigabyte X48 DQ6 moederbord?

Ik zie in Realtek HD audio manager ook geen mogelijkheid voor 2.1 luidsprekers. Alleen stereo, Quad, 5.1 en 7.1.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-02 09:55
Zo'n setje sluit je gewoon aan met een enkel kabeltje (groen meestal) op de betreffende poort van je geluidskaart. Elk onboard geval voldoet hier gewoon voor. Of je hebt de bas oid uitstaan (achterop de sub, of gewoon in je OS) of het is een RMA gevalletje (meest waarschijnlijke). Doen de tops het wel?

één is geen, twee is één

• vincentc
is idd een groen kabeltje. er zit geen aan/uit knop op de sub. boksjes doen het wel.

ik heb dit setje gekocht ter vervanging van mijn cambridge soundworks 4.1 setje. Ik gebruikte bij dit setje op mijn oude pc een creative 5.1 geluidskaart. Maar kreeg deze niet meer lekker aan de praat op mijn nieuwe systeem met vista en zo. Kreeg alleen maar gekuid uit 1 boxje en ook niet uit de sub. Nu krijg ik geluid uit 2 boxen. Denk daarom niet dat hij kapot is.

Dus ik denk dat ik ergens iets niet goed doe, en ergens nog een instelling moet aanpassen ofzo

Verwijderd

Heb je dit setje ?

http://www.logitech.com/i...udio/devices/792&cl=nl,nl

Zo ja, heb je de bedrade bediening wel aangesloten, als die er al uberhaupt bij zat ?

• vincentc
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:43:
Heb je dit setje ?

http://www.logitech.com/i...udio/devices/792&cl=nl,nl

Zo ja, heb je de bedrade bediening wel aangesloten, als die er al uberhaupt bij zat ?
ja dat is degene die ik heb en alles is aangesloten

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
vincentc schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:57:
[...]

ja dat is degene die ik heb en alles is aangesloten
En je hebt het subwoofer kanaal ook opengezet, niet dat hij nog helemaal op minimaal staat?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, waar denk je dat Audio & HiFi voor is :?

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Kun je de speakers ook ergens anders aan hangen zoals een mp3 speler oid? Dan kun je snel genoeg nagaan of het aan de set ligt of aan je pc. En 2.1 = stereo :)

[ Voor 8% gewijzigd door matel op 13-07-2008 14:25 ]

Pagina: 1