Hoi mensen. Ik was een van de gelukkige 500 (#369 om precies te zijn) die gisternacht na 6 uur in de kou in Rotterdam gewacht te hebben een iPhone bemachtigd heeft.
Hij is een mooi ding. Na een paar reviews te lezen en na een paar uren gebruik kan ik bevestigen, dat:
-Batterij gaat snel op met 3G
-Safari crasht idd soms
-Het netwerk ontvangst (3G) is vaak laag.
Magoed. Terug on topic:
Ik heb een probleem. Thuis heb ik een Wifi B/G Mixed netwerk. met een Linksys WAG354G gateway. Met een WEP-beveiliging.
Op me iPhone stel ik de wifi-verbinding in. het connect wel.
Maar als ik met safari wil gaan surfen op me iPhone zegt het telkens dat het de server niet kan vinden. Ik heb de router al verschillende instellingen al veranderd zoals:
-Beveiliging naar WPA2 zetten,
-Netwerk G-only,
Maar het schijnt neit te helpen.
De nieuwe remote-app uit de appstore die via wifi werkt, werkt gewoon wel. Dus ik kan WEL met me iphone me itunes besturen.
Wat kan er eigenlijk aan de hand zijn?
Tjiwa
Hij is een mooi ding. Na een paar reviews te lezen en na een paar uren gebruik kan ik bevestigen, dat:
-Batterij gaat snel op met 3G
-Safari crasht idd soms
-Het netwerk ontvangst (3G) is vaak laag.
Magoed. Terug on topic:
Ik heb een probleem. Thuis heb ik een Wifi B/G Mixed netwerk. met een Linksys WAG354G gateway. Met een WEP-beveiliging.
Op me iPhone stel ik de wifi-verbinding in. het connect wel.
Maar als ik met safari wil gaan surfen op me iPhone zegt het telkens dat het de server niet kan vinden. Ik heb de router al verschillende instellingen al veranderd zoals:
-Beveiliging naar WPA2 zetten,
-Netwerk G-only,
Maar het schijnt neit te helpen.
De nieuwe remote-app uit de appstore die via wifi werkt, werkt gewoon wel. Dus ik kan WEL met me iphone me itunes besturen.
Wat kan er eigenlijk aan de hand zijn?
Tjiwa
PSN/XBL: DarkTaufu