Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Je kan gewoon een VGA kabel kopen
( Krijg je er volgens mij nooit bij. Welke versie dan ook)
[ Voor 45% gewijzigd door BastiaanCM op 11-07-2008 16:51 ]
oke, dus die mot je d'r bij kopen.... ik zal vanaf effe checken dan bij de mediasmart in de buurt....
Mijn Xbox is van de vrachtwagen gevallen zeg maar dus bij de dealer hebben ze dat vast niet.
Mijn Xbox is van de vrachtwagen gevallen zeg maar dus bij de dealer hebben ze dat vast niet.
Linux en van de vrachtwagen gevallen spullen ...
Problemen met je zooi legaal te kopen soms ?
Maar om je vraag te beantwoorden : XBOX360 VGA kabels zijn gewoon overal te koop, zelfs bij de "dealer".
Problemen met je zooi legaal te kopen soms ?
Maar om je vraag te beantwoorden : XBOX360 VGA kabels zijn gewoon overal te koop, zelfs bij de "dealer".
Mijn leverancier was blijkbaar niet snel genoeg bij de vrachtwagen wan't hij was niet meer leverbaar, echter heb ik hem gewoon bij de mediamarkt gekocht met de vga kabel en gta4 erbij...
Dit is mijn setup:
Philips 240BW 24" Widescreen LCD Monitor
Xbox 360 Elite via vga aan de monitor (heb al dvi voor de computer in gebruik).
Ik heb alle updates geinstalleerd voor gta via mij gratis xbox live verbinding (1 maand gratis erbij)
maar nu wil ik dus mijn resoluitie instellen op 1920x1200 maar dat lukt me niet.
zelfs als ik widescreen als monitor grote instel dan kom ik niet verder als 1280x1024 zonder dat mijn beeld vertrekt en misvormt....
is er een manier om dit goed in te kunnen stellen ?
Dit is mijn setup:
Philips 240BW 24" Widescreen LCD Monitor
Xbox 360 Elite via vga aan de monitor (heb al dvi voor de computer in gebruik).
Ik heb alle updates geinstalleerd voor gta via mij gratis xbox live verbinding (1 maand gratis erbij)
maar nu wil ik dus mijn resoluitie instellen op 1920x1200 maar dat lukt me niet.
zelfs als ik widescreen als monitor grote instel dan kom ik niet verder als 1280x1024 zonder dat mijn beeld vertrekt en misvormt....
is er een manier om dit goed in te kunnen stellen ?
Je wilt hem toch op een beamer aansluiten? Die kunnen meestal geen hogere resoluties aan. En al helemaal niet 1920x1200. (dan moet je al een full hd beamer hebben
)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
ja maar ik heb hem gisteren even op mijn pc monitor aangesloten omdat de beamer er nog niet is (nog niet terug van het EK) en het beeld ziet er ook wel goed uit, maar ik zou hem liever op de native resolutie willen draaien als dat kan.
Het algemeen beleidTrekkerkearl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:39:
[...]
Het is niet voor het eerst dat we je hierop moeten wijzen. Wat jij allemaal doet is jouw zaak, maar wij willen hier niets lezen wat onwettig is. Heling is dat helaas wel. Dicht.Criminele praktijken
Niet alleen het plannen, aanzetten of suggereren van criminele zaken, ook het praten/patsen over kleine criminaliteit is ongewenst en hoort niet op het forum thuis.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()