waarom is deze topic dichtgegooid??

Pagina: 1
Acties:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
McViruss gooide deze post meteen dicht

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130215

waarom?
nog lang niet iedereen weet hoe hij zijn emails kan en moet versieren met HTML. en daar is nog mar weinig over gepost en als het alleen maar is omdat je zo ook een virus kan schrijven als I love you, dan vind ik dat erg jammer, dat kan namelijk ook nog op hele andere manieren waar we het wel over mogen hebben.

Stoer; Marduq

Verwijderd

Ik vindt het heel normaal dat je topic gesloten is. Je hebt het naar aanleiding van je topic niet eens geprobeerd :? Dus weer een vraag maar raak topic. :Z

Voordat je iets vraagt gewoon eventjes uitproberen. Zo moeilijk is dat toch niet?

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 13-02 09:40

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Zo'm stomme vraag was t inderdaad niet.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

je hebt antwoord, dus wat zeur je? :P

Je hebt een klok horen luiden maar je weet niet waar de kerk staat.
I-love-U kun je dus niet met een HTML-mailtje maken neej... (tis VB als je dat wat zegt)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Waarom vraag je zoiets? Je kan het toch gewoon uitproberen? Beetje moeite doen kan geen kwaad, en ik heb zelfs je vraag nog beantwoord :).

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Trouwens, in veel gevallen werkt het beter om de desbetreffende moderator/adje (in dit geval ik dus) even icq berichtje of emailtje te sturen.

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 13-02 09:40

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Iedereen heeft het over "je topic", terwijl de oplettende lezer ziet dat XangadiX het topic niet eens heeft gepost!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

excuus.. |:( maarreh, waarom moet iemand gaan zeuren over het topic van een ander? Is naar mijn idee gewoon mekkeren. :?

• XangadiX
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 17:06 schreef Gordijnstok het volgende:
excuus.. |:( maarreh, waarom moet iemand gaan zeuren over het topic van een ander? Is naar mijn idee gewoon mekkeren. :?
nee nee, ik had graag willen antwoorden omdat veel mensen niet weten hoe je HTML mail moet sturen/maken en daar nog weinig over gepost is. Sorry als ik wilde helpen.

veel mensen gaan hun dreamweaver code namelijk copy pasten terwijl je ook gewoon een affe webpage kan inladen, maar die functie zit best wel vertopt in bv. outlook, dat vind ik geen domme vraag hoor, maar ik geef toe dat de help functie best duidelijk is daarover, maar dan nog. Sommige functies werken niet andere wel.

en McViruss, ik vind het een beetje opdringerig om dan meteen jouw te gaan meelen laat staan icq'en maar de volgende keer zal ik dat doen :)

Stoer; Marduq

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 14:30

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op dinsdag 20 februari 2001 17:06 schreef Gordijnstok het volgende:
Tis goed dat er een beetje door anderen dan alleen de mod's op de inhoud van Topics gelet wordt. Ik vind ook dat XangadiX een punt heeft, en dat is niet omdat ik hem nou zo aardig vindt >:) ( vind ik wel, maar da's bijzaak;))
Het is een goede vraag, volledig relevant en best goed uit te diepen; ik had er ook nog wel op kunnen/willen posten.
Beetje voorbarige reacties, ik heb langere threads met grotere onzin gezien op WG.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Pagina: 1