Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Over het algemeen kun je het volume aanpassen van de front en rear speakers.... Mogelijk dat het ergens in de audioconsole zit
Ik heb maar 2 speakers. Het gaat om 2 stereospeakers.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dan moet je er in elkgeval voor zorgen dat windows "weet" dat je maar 2 speakers hebt.
Staat het aantal speakers goed ingesteld bij de audiosettings van windows?
Staat het aantal speakers goed ingesteld bij de audiosettings van windows?
[ Voor 3% gewijzigd door job op 11-07-2008 17:53 ]
Ja staat op 2. Hebben jullie niet dan dat als je bijv met de rug naar Alex staat en ze praat dat het dan echt behoorlijk zachter is? Het was altijd al zover ik weet dat het zachter werd aan de hand van je view, maar nu vind ik het wel behoorlijk. Kan ook wel zo horen, dat weet ik dus niet.
je moet wel bij de geluidsopties in het spel 2.0 of 2.1 speakerset instellen, en geen 5.1 bijvoorbeeld. Dan stuurt het spel namelijk veel geluid door naar de achterste speakers (die je dus niet hebt) als je met je rug naar een persoon toe staat.
In game én windows staat het gewoon op 2.0 maar het is mogelijk iets met mn boxjes zelf. Jullie horen nog van me
Pagina: 1