Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nero Showtime + WMVHD = Aspect Ratio Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik heb redelijk wat HD films. Tevens wat blu-ray's. Na verschillende players te hebben geprobeerd was in mijn geval nero showtime de beste player. Corel Windvd had geen geluid en het is irritant dat vista telkens Aero uitschakeld. Powerdvd speelde de blu-rays niet af. MPCHC had ik geen ondertitels. Nero showtime deed alles goed mbt blu-ray. Verder heb ik vele wmvhd's. Deze speelt MPCHC en Powerdvd goed af. Windvd doet het ook goed dacht ik. Maar nu ik voor de blu-rays al gekozen heb voor showtime wil ik natuurlijk mijn wmvhd's hier ook in afspelen. Afspelen gaat goed alleen de Aspect Ratio blijft niet behouden. Gaat wel goed met andere files. Tijdens het draaien van de wmvhd kan ik de aspect ratio instellingen niet veranderen. Deze zijn grijs geworden. Met google kom ik er ook niet uit. Gezocht op wmvhd nero showtime aspect ratio problem. Zoeken op got onder de woorden wmvhd showtime levert geen bruikbare resultaten op. Ik gebruik nero 8.0.3.0 icm nero showtime 4.0.2.0. Wie weet hoe dit probleem op te lossen. Want ik wil nero aanschaffen alleen dan moet ik wel mijn wmvhd's zonder probleem af kunnen spelen. MPCHC gebruik ik dan alleen nog maar voor MKV's. Wie kan me verder helpen mbt de Aspect Ratio probleem van nero showtime?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.