Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Desktop icons zijn niet correct*

Pagina: 1
Acties:

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Hoi

Ik heb al een tijdje last van dat de pictorgrammen van Word bestanden, vernaggeld zijn. Nu heb ik ze een beetje terug gekregen, maar niet helemaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/482881ea133d5/482881ea1281c-Naamloos.png

Nu wil ik eerst kijken of er een oplossing is, is die er niet, zal ik nog proberen Office opnieuw te installeren.

Dus weet iemand, hoe ik het orginele icoontje terug krijg?
Het is alleen met .docx (office 2007) en niet met .doc (office 2003)

Trouwens, let niet op de titel, moet natuurlijk 2007 zijn, typfoutje.

Xaero

[ Voor 9% gewijzigd door Xaero op 11-07-2008 16:58 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

In je mapopties (configscherm) kun je iconen koppelen aan bestandsextensies. Als icoonbestand gebruik je dan het word.exe bestand, daar zouden alle iconen (of toch veel) van word moeten inzitten.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Xaero
mbsaerens schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:54:
In je mapopties (configscherm) kun je iconen koppelen aan bestandsextensies. Als icoonbestand gebruik je dan het word.exe bestand, daar zouden alle iconen (of toch veel) van word moeten inzitten.
Geprobeert, geen resultaat.

• Xaero
Net geprobeerd IconCache te legen, dit gedaan en een herstart gedaan. Nog niks.

Ben er trouwens achter gekomen, dat het niet uit maakt wát voor programma je het geeft, maar dat er wel steeds een 'Bladzijde' om heen blijft zitten..

Bijvoorbeeld als ik als standaardprogramma Photoshop toewijs, krijg ik zo'n icoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/48774cebe2f35/48774cebe2380-document.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Xaero op 11-07-2008 14:07 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix naar een die de lading beter dekt :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
XaeroNL schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:06:
Net geprobeerd IconCache te legen, dit gedaan en een herstart gedaan. Nog niks.

Ben er trouwens achter gekomen, dat het niet uit maakt wát voor programma je het geeft, maar dat er wel steeds een 'Bladzijde' om heen blijft zitten..

Bijvoorbeeld als ik als standaardprogramma Photoshop toewijs, krijg ik zo'n icoon:
[afbeelding]
Volgens mij is er iets in je register dat niet goed zit, heb alleen geen idee waar en wat...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Xaero
Petervanakelyen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:31:
[...]

Volgens mij is er iets in je register dat niet goed zit, heb alleen geen idee waar en wat...
Daar heb ik ook al naar gekeken, heb ook niks kunnen vinden. Heb ook al programma's als CCleaner gedraait op registerscan, kwam ook niks uit.

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:58
Heeft Vista nog van die herstelpunten? Zo ja, zet er eens een van een paar dagen terug opnieuw op...

• Xaero
Hij heeft ze wel, maar ik heb al een aardig tijdje hier last van. Dus ondertussen zijn die herstelpunten al verwijderd. Kan me nog wel herinneren dat ik dat toen ook al heb geprobeerd.

Zelf heb ik het gevoel dat het ergens in het register zit, misschien
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\*.docx

• Xaero
Bumpje :$
Pagina: 1