iPhone jailbreaken garantiewaarschuwing

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
nieuws: Hype en hack begeleiden introductie iPhone 3G - update

in dit artikel staat dat het al gelukt is om de firmware (wat trouwens een 2.0 pré is) al jailbroken (of gejailbreakt) is. Maar ik mis even de mededeling dat dan wel de garantie vervalt mocht dat gebeurd zijn.

Volgens mij wil t.net niet insinueren dat je je iphone moet gaan jailbreaken voor de 3rd-party apps en de andere netwerken waar je hem op kan gebruiken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Volgens mij wil t.net niet insinueren dat je je iphone moet gaan jailbreaken voor de 3rd-party apps en de andere netwerken waar je hem op kan gebruiken.
Er zit mijns inziens een heel groot verschil tussen 'insinueren dat je hem moet jailbreaken' en vertellen dat het gebeurd is en op welke manier. De nieuwswaarde zit hem in het feit dat het gebeurd is. Nergens doet Tweakers.net een aanbeveling om het ook te gaan doen, en zelfs als ik tussen de regels doorlees kan ik dat nog nergens vinden. En verder: dat je garantie vervalt als je je iPhone jailbreakt, kun je met een klein beetje Googlen ook wel vinden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tweakers brengt nieuws, geen opvoeding, IMO. Met Asmodeus dus. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin verwoordt goed wat ik ook wilde schrijven. Overklokken kan ook aanleiding dat de garantie van een processor of videokaart vervalt, dat vermelden wij ook niet expliciet in elk artikel dat over overklokken gaat :).