Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] hoe upgrade over nieuwer (SP1) systeem? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer met vista ultimate sp1 . Het systeem is brak en ik wil een herinstallatie doen.
als ik mijn microsoft dvd er in doe en setup draai kan ik alleen een clean install doen en geen upgrade omdat de versie die ik draai nieuwer is dan de dvd (waarschijnlijk door windows update) hoe kan ik opnieuw installeren en toch mijn bestanden en programmas behouden??

amd x2 3800
2Gb

80G + 300G

6600gt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[VISTA}opnieuw upgrade kan dat????
Die topictitel kan in ieder geval niet, zolang ik er iets over heb te zeggen ;)

Slipstreamen met SP1 + andere updates is een optie, kost wel tijd (maar is dan wel weer leerzaam).

Heb je een OEM DVD?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Is redelijk makkelijk

Ga naar configuratiescherm, en dan " Een programma verwijderen". Vink bovenin even "Updates in lijst tonen" aan (oid). Zoek in de lijst naar de installatie van SP1, en uninstall die. Daarna kun je je vista wel weer upgraden. En kun je na die upgrade weer opnieuw SP1 installeren

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Die topictitel kan in ieder geval niet, zolang ik er iets over heb te zeggen ;)

Slipstreamen met SP1 + andere updates is een optie, kost wel tijd (maar is dan wel weer leerzaam).

Heb je een OEM DVD?
nee een upgrade versie

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 23:17

Spacecowboy

XBL: Biggmans

HOe wil je in hemelsnaam een upgrade uitvoeren vanaf een DVD, als het OS van die DVD al geinstalleerd staat?

Ik zou gewoon even je meuk backuppen, (je moet je eigen bestanden p.d. nooit op dezelfde schijf zetten als je OS/programma's) en een lekkere schone install doen.

HENG HENG