Heb ik gisteren met eigen ogen gezien. Ik reed terug vanaf eurodisney en zat op de A104. Eindje voor me opeens oranje en blauwe zwaalichten. In nederland betekend dat meestal opruimen na een ongeluk. Ik minder snelheid. Ik zie 6 auto's voor me links en rechts een of ander wegbeheer voertuig ofzo, in ieder geval iets met oranje zwaalichten, in het midden een politiebusje. Opeens getoeter naast me, wil er een politieauto langs en die gaat er ook voor rijden.
Vervolgens gaat dat gebeuren echt stapvoets rijden. Bij de afslagen ook zo breed mogelijk dat niemand er door kan, pas op het laatste moment weer terug op de hoofdrijbaan. Ik heb het even aangekeken en ben er op de volgende afrit afgedoken en met m'n TomTom eromheen gegaan. Stuk verder zag ik op de andere rijbaan ook zoiets.
Dus, of een of andere groep had weer 's wat te protesteren (ik kon niks vinden op de kranten site's) of ze komen om 9 uur 's avonds file's tekort en maken er zo een paar bij.
Maar serieus, weet iemand of dit auto pesten nog een reden heeft?
Vervolgens gaat dat gebeuren echt stapvoets rijden. Bij de afslagen ook zo breed mogelijk dat niemand er door kan, pas op het laatste moment weer terug op de hoofdrijbaan. Ik heb het even aangekeken en ben er op de volgende afrit afgedoken en met m'n TomTom eromheen gegaan. Stuk verder zag ik op de andere rijbaan ook zoiets.
Dus, of een of andere groep had weer 's wat te protesteren (ik kon niks vinden op de kranten site's) of ze komen om 9 uur 's avonds file's tekort en maken er zo een paar bij.
Maar serieus, weet iemand of dit auto pesten nog een reden heeft?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++