Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
blauwe led met 1800 mcd art.nr. 187518-01 F14.95 va 3st. F12.95
Staat in de hoofdcatalogus p525
Staat in de hoofdcatalogus p525
Iets vinden op de Conrad site is een ramp. Maar mbv de Hoofdcatalogus is het een eitje.
Mmmmmmmmm heb liever kroket
Mzzl Diamon
Mmmmmmmmm heb liever kroket

Mzzl Diamon
And The Only One
Ik moet zeggen dat die LED's bijzonder duur zijn...
Mja, daar schrok ik ook wel van... de prijs dan. Wat is het nou? Een stukje plastic en een stukje metaal? en dat moet ƒ14,95 kosten? Daar heb ik maar een smilie voor over:
Hogere lichtopbrengst betekent moeilijker te maken betekent lagere productie betekent hogere prijs.
Dus als nou iedere Tweaker die dingen gaat kopen gaat de prijs vanzelf omlaag!
Dus als nou iedere Tweaker die dingen gaat kopen gaat de prijs vanzelf omlaag!
Ik haalde ze bij Kok electro in Leiden voor 5,= per stuk!?!?
P.S. staat wel heel erg cool bij een chrome kast
P.S. staat wel heel erg cool bij een chrome kast
Het gaat niet over de hogere lichtopbrengst, maar het materiaal waarvan het gemaakt is. De kleur die zo'n ding afgeeft, verschilt per materiaal. Blauw is waarschijnlijk duurder. Ik dacht dat dit ooit al langs is geweest.
Verwijderd
Mogelijke kleuren zijn standaard: rood, blauw, wit en geel. Er zijn ook zogenaamde 3 kleuren leds. Via weerstanden kan je daarmee een heleboel mengkleuren maken. De witte en de blauwe leds zijn erg duur vanwege de dure materialen die erin zitten. Gallium arcenyde en ander gif. Overigens geven de witte leds een blauwig schijnsel mee omdat er nog steeds geen doping bestaat die echt wit licht maakt. Overigens is Conrad niet al te duur, maar hou wel rekening met de verzendkosten ! Succes
Verwijderd
HEEEJ!!!
Ik had hier gisteren een postje opgezet!!!
En nu is ie weg. WTF?
Heeft een moderator de pik op me ofzo?
Ik had hier gisteren een postje opgezet!!!
En nu is ie weg. WTF?
Heeft een moderator de pik op me ofzo?
Daylights:
Vijftien gulden is idd wel erg duur!
Niet helemaal. De moeilijkheid is een halfgeleider te maken dat blauw licht genereert. Het is dus niet zo dat het een lampje is dat in blauw doorzichtig kunststof is "gegoten".Wat is het nou? Een stukje plastic en een stukje metaal?
Vijftien gulden is idd wel erg duur!
Pagina: 1