Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[IE7 vs CSS] Pagina wordt niet getoond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo :)

Ik heb een beetje een vaag probleem. Ik ben met mijn portfolio bezig, en gebruik een javascript om d.m.v. div's tussen pagina's te switchen. Dit gaat an sich goed. Nou is er echter 1 van de 4 pagina's die niet goed gaat. De div wordt getoond, de titel hierin wordt ook getoond maar de tekst eronder wordt gewoon niet getoond (in FireFox echter weer wel...).

De url is:
www.denniswinkel.nl/cvsteven/index.html
De css staat op:
www.denniswinkel.nl/cvsteven/style/style.css

Zou iemand hier naar willen kijken?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

gewoon wat verder naar beneden scollenl. Daar staat je inhoud :P

Het is een css probleem. Waarschijnlijk stel je gewoon wat rare dingen in, maar je pagina word wel getoont ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
De tekst wordt prima getoond, echter helemaal onderaan.
Schijnbaar wordt de content-div te breed daar en verschuift hij hem daardoor naar onderen.
[/spuit11]

[ Voor 8% gewijzigd door PeterSelie op 11-07-2008 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
SoaDmaggot schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:20:
De tekst wordt prima getoond, echter helemaal onderaan.
Schijnbaar wordt de content-div te breed daar en verschuift hij hem daardoor naar onderen.
[/spuit11]
Heh oops :( anyhoo, ik heb het probleem gevonden. De headers van de individuele cases waren een tikje te breed... Aangepast, en thanks! op 'n gegeven moment staar je je een beetje blind op dit soort dingen.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Heb je ook nog wat geregeld voor clients die geen javascript hebben. Of hebben die gewoon pech. En wat zou je doen voor een google? :)

[ Voor 4% gewijzigd door disjfa op 11-07-2008 11:33 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

disjfa schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:33:
Heb je ook nog wat geregeld voor clients die geen javascript hebben. Of hebben die gewoon pech. En wat zou je doen voor een google? :)
Ik zie alleen javascript voor de mouseovers, maar misschien kijk ik ergens overheen :P

edit: ownee, je hebt gelijk.. dacht dat het fatsoenlijke links waren die toevallig nog op # stonden :+

Lijkt wel of iedereen ineens opnieuw javascript ontdekt en denkt joepie, nu kan ik gewoon divs zichtbaar en onzichtbaar maken en hoef ik geen losse pagina's meer te maken \o/

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2008 11:48 ]

Pagina: 1