Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Wat heel misschien werkt, is de file extensie renamen naar .bkf, dat is als het goed is de extensie die Windows gebruikt.
Ik denk niet dat daar iets nuttigs in staat..
[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 11-07-2008 10:13 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Ok, ik ga het ff proberen.Willem2 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:11:
Soms kun je in de header van een bestand zien met welk programma het is gemaakt. Meestal sleep ik het bestand in zulke gevallen in een progje als edit+ om te kijken wat er staat.
Ik heb hem ook al met PowerISO geprobeerd te openen omdat deze ook veel compressed files kan open maar helaas.
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Nee inderdaad, zelf op de server 2x quad xeon gaat het helemaal mis.Haan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:28:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat een file van ruim 3GB niet echt lekker gaat openen in een editor..
Helaas geen windows backup fileHaan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:05:
Die backup zal zijn gemaakt met een bepaald programma, ik neem aan dat je met dat programma die backup moet kunnen openen.
Wat heel misschien werkt, is de file extensie renamen naar .bkf, dat is als het goed is de extensie die Windows gebruikt.
[...]
Ik denk niet dat daar iets nuttigs in staat..
ow...en ook altijd een goede bij enge bestandextensies ik kijken of geen gekke apple dingen zijn
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Sandisk backup software is er niet, tenminste niet dat ik kan vinden iigbonzz.netninja schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:29:
ik zou zoeken naar sandisk backup software en er van uitgaan dat een of andere grapjas daarmee een backup heeft gemaakt maar zelf een extensie heeft verzonnen. Wellicht heet de beste man (of vrouw) wel PRIscialla ofzo
ow...en ook altijd een goede bij enge bestandextensies ik kijken of geen gekke apple dingen zijn
Ja, heb net het verhaal gehoord:Haan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
Maar die persoon die je het bestand heeft aangeleverd moet toch wel het hoe/wat/waarom ervan weten?
Er was een backup gemaakt van zijn laptop en op een cruzer of iig een sandisk usb schijf gezet.
Hij heeft hiermee een backup gemaakt en op een dvd gezet.
dus het moet een sandisk progje zijn, wss voor een cruzer maarja welke dan is de vraag
Valt mee, er zijn editors die hier prima mee om kunnen gaan hoorHaan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:28:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat een file van ruim 3GB niet echt lekker gaat openen in een editor..
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
wordpad edit+ en adminscript editor iig nietBtM909 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:15:
[...]
Valt mee, er zijn editors die hier prima mee om kunnen gaan hoor
Wat je hiermee bereikt is dat je een bestand van 3GB opdeelt in meerdere "parts" deze vind de editor vaak wat leuker om te openen.
Of kan je het niet openen via een Hex editor? geen idee hoe die ermee omgaat
[ Voor 15% gewijzigd door MrOizo2005 op 11-07-2008 12:36 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Gebruik gVim, dan gaat het goed.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Veelal wordt U3 Software gebruikt voor het maken van backups wanneer het van een Sandisk USB stick af komt.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
[ Voor 4% gewijzigd door pennenlikker op 11-07-2008 12:43 ]
Verwijderd
Hmm, vandaar dus.pennenlikker schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:12:
[...]
Ja, heb net het verhaal gehoord:
Er was een backup gemaakt van zijn laptop en op een cruzer of iig een sandisk usb schijf gezet.
Hij heeft hiermee een backup gemaakt en op een dvd gezet.
dus het moet een sandisk progje zijn, wss voor een cruzer maarja welke dan is de vraag
Kan je hier niets mee: http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1253 ?
Helaas heb je - om het programa zelf te raaien - die USB schijf / stick nodig
Nee helaas dit gaat ook niet dit formaat kent het programma niet.r0b schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:05:
[...]
Hmm, vandaar dus.
Kan je hier niets mee: http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1253 ?
Helaas heb je - om het programa zelf te raaien - die USB schijf / stick nodig
Hexeditor opent dit bestand ook niet.. dus ik ga maar iemand teleurstellen.
Iig bedankt voor jullie reacties!
[ Voor 13% gewijzigd door pennenlikker op 11-07-2008 15:42 ]