Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Viper9to
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik probeer een mail te verzenden vai mijn e90 maar hij slaat hem daarna op in de outbox!!!!
Het lukt me in geen mogelijkheid om hem te verzenden ook niet als ik een verbinding open heb staan, wat doe ik fout?

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Viper9to schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:26:
Ik probeer een mail te verzenden vai mijn e90 maar hij slaat hem daarna op in de outbox!!!!
Het lukt me in geen mogelijkheid om hem te verzenden ook niet als ik een verbinding open heb staan, wat doe ik fout?
heb je wel een email adres ingesteld?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 08:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mail adres, uitgaande mailserver (die wellicht ook mail kan en wil ontvangen vanuit een vreemd netwerk) goed ingesteld?
Als je google mail account heb, zou je die smtp server voor uitgaande email kunnen gebruiken (username en password wel vereist).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dit forum verwachten we eigen inzet, uit dit topic en je vorige blijkt uit niets dat je zelf reeds iets hebt geprobeerd. Vermeld op zijn minst wat je reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. Daarbij is deze vraag overigens erg basic en makkelijk op te lossen, als je er maar wat tijd in steekt.

Wat tips:
• controleer of je abonnement het aan kan
• controleer of je de mailserver van je mobiele provider gebruikt

Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.