STALKER, zomaar radiation damage?

Pagina: 1
Acties:

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
Aangezien het topic dicht is en ik geen zin heb om hem opnieuw te openen, maak ik een tijdelijke aan.

Ik heb een probleem:

Ik zit in Lab X10 (Red Forrest) en mijn armor is redelijk kapot, en ik krijg soms zomaar de melding dat ik radiation damage heb (logo) maar ik hoor de Geigerteller niet eens ratellen van te voren. Normaal gesproken hoor je hem wat klikken als je bij een radiation area komt vóór dat je er echt in zit, en het begint dan tekeer tegaan als je er te dicht in de buurt komt. Maar nu krijg ik gewoon ploep het logo en ik moet weer een spuit nemen. Ik vind het wel redelijk vaag.

Is dit normaal? Ik heb het voor de rest nog nooit meegemaakt.

Ik heb al even een trainer geprobeerd om dan even full armor health te nemen maar dat maakt geen verschil. Ik houd niet van cheats dus ik zet radiation damage niet uit, en heb de trainer ook weer weggedaan. Ik heb weer een savegame geladen van voordat ik de trainer gebruikte.

Ik draai wel 1.00004 want met 1.00005 heb ik problemen in de Bar, als ik daar save en load dan gaan ineens alle NPC's rond rennen en crashed hij kort daarna.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spielerij - Games & DiscussiesSpielerij - Problemen & Vragen

STALKER probleem → STALKER, zomaar radiation damage?

;)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
Ik heb het al ontdekt, het was een Artifact met Radiation +5 terwijl ik geen -X Radiation Artifact gebruikte. Ik dacht dat ze alleen je weerstand er tegen verminderden of versterkten, maar je krijgt dus ook gewoon Radiation damage als je er niet eens in de buurt loopt zodra Radiation op + staat.
Ik heb nu een Artifact met +5 en één met -10. Nu is het probleem verholpen, en de lichte Radiation gaat zelfs vanzelf weg door de -5.