Ik heb vandaag mijn systeem binnen gekregen. Ik heb zelf even de 4780 erin geplugd en vervolgens ook zelf vista 64 bit geinstalleerd
Nu wilde ik het systeem natuurlijk even testen, dus ik grid installeren (overigens het enige spel wat ik momenteel hier heb liggen)
echter tijdens de eerste keer spelen wil hij het racen zelf niet starten. tweede keer kreeg ik een geel/witte intro te zien en vervolgens goed beeld, maar met hapering. Ik dacht dat msaa 8x misschien teveel van het goede was.
bij het spelen op een resolutie van 1680x1050 met alle eyekandi aan+ 4x msaa begint hij echter ook te haperen, terwijl de benchmarks op deze site toch wel heel iets anders zeggen.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
verdere info:
catalyst 8.6 + hotfix
processor: q9450
moederbord: gigabyte ga-x48-ds5
videokaart: sapphire 4870 512mb
geheugen: 2x 2gig. ocz vista gold edition
geluidskaart: creative xtrememusic
HD: samsung F1 spinpoint 640gb
scherm HP w2207h
Nu wilde ik het systeem natuurlijk even testen, dus ik grid installeren (overigens het enige spel wat ik momenteel hier heb liggen)
echter tijdens de eerste keer spelen wil hij het racen zelf niet starten. tweede keer kreeg ik een geel/witte intro te zien en vervolgens goed beeld, maar met hapering. Ik dacht dat msaa 8x misschien teveel van het goede was.
bij het spelen op een resolutie van 1680x1050 met alle eyekandi aan+ 4x msaa begint hij echter ook te haperen, terwijl de benchmarks op deze site toch wel heel iets anders zeggen.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
verdere info:
catalyst 8.6 + hotfix
processor: q9450
moederbord: gigabyte ga-x48-ds5
videokaart: sapphire 4870 512mb
geheugen: 2x 2gig. ocz vista gold edition
geluidskaart: creative xtrememusic
HD: samsung F1 spinpoint 640gb
scherm HP w2207h